5 razloga zašto bi trebalo da jedete kikiriki - Men`s Health

5 razloga zašto bi trebalo da jedete kikiriki

 

Kikiriki možete da jedete sirov, kao namaz ili kao sastavni deo brojnih salata i jela, a benefiti su veliki budući da je bogat vlaknima, vitaminima, hranljivim materijama i antioksidantima.

SNIŽAVA NIVO HOLESTEROLA

Iako je kikiriki bogat kalorijama, mnoge studije pokazuju da kikiriki i puter od kikirikija pomažu snižavanju holesterola, triglicerida, ali ne uzrokuje gojenje.

Pročitajte i: Ove namirnice će vam smanjiti holesterol

KONTROLIŠE NIVO ŠEĆERA U KRVI

Jedno istraživanje ukazuje na to da doručak na bazi kikirikija može da pomogne pri kontroli šećera u krvi kroz dan, pa čak iako ste pojeli ručak pun ugljenih hidrata.

SADRŽI DOBRE MASTI

Kikiriki vam pomaže da smršate, ali je puni hranjivih sastojaka i dobrih masti.

Pročitajte i:  5 alternativa za zdravu ishranu

POBOLJŠAVA MEMORIJU

Kikiriki je hrana za mozak. Istraživanja su dokazala da vitamin B3 koji se nalazi u kikirikiju pruža mnogo dobrobiti za zdravlje, što uključuje poboljšanje rada mozga i memorativnih sposobnosti.

POTPOMAŽE PROBAVU

Kikiriki takođe sadrži vlakna, koja su korisna za nesmetano funkcionisanje creva I probavu. Ukoliko želite da smanjite rizik od raka debelog creva kao i stvaranja žučnih kamenaca, predlažemo vam da ovu poznatu mahunarku uvedete u redovnu ishranu.

Pročitajte i: 5 najboljih namirnica za zdrave kosti

Izvor: Ordinacija.hr

Pročitajte i  Naučnici otkrivaju: Da li je zdravo jesti suhomesnate proizvode?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *