6 načina da zauvek izbacite šećer iz ishrane - Men`s Health

6 načina da zauvek izbacite šećer iz ishrane

ZASLADITE JOGURT PRIRODNO (ušteda 2-4 supene kašika šećera)

Voće u voćnim jogurtima sadrži skoro 30 grama šećera. Odlučite se za običan jogurt, pa dodajte u njega borovnice, jabuke ili banane i pospite ga cimetom.

Pročitajte i: Poboljšajte imunitet pomoću super šejka

UŽINAJTE ŽITARICE I CELE NAMIRNICE (ušteda 2-10 supenih kašika šećera)

Umesto štanglica, slatkiša i bombona, jedite orahe, povrće i voće bogato vlaknima (jabuke, kruške, borovnice) ili cele žitarice, poput kokica.

RAZBLAŽITE VOĆNI SOK (ušteda 2-3 supene kašike)

Voćni sokovi sadrže oko 10 procenata dodatog šećera. Pomešajte sok sa identičnog količinom vode i prepolovite unos kalorija.

Pročitajte i: 5 namirnica koje bi trebalo da izbacite iz frižidera

ZAMENITE VAŠE ŽITARICE (2-4 supene kašike šećera)

Vodite računa koje žitarice jedete, budući da mnogobrojne kupovne žitarice sadrže mnogo aditiva i šećera. Bolje je da kupujete u rinfuzu i da ne birate slatke i ukusne žitarice, već njihovu zdraviju varijantu.

BIRAJTE DEZERT (2-10 supenih kašika)

Grilovano voće je sjajan dezert, budući da je i slatko i obezbeđuje zdravu dozu vlakana.

Pročitajte i: Prestanite da pijete gazirana pića

IZBACITE GAZIRANA PIĆA (ušteda 10 kašika šećera)

Prvo ih zamenite njihovim dijetalnim varijantama, kako biste redukovali unos kalorija, a i dalje konzumirali željene napitke. Nakon nedelju dana, zamenite ih kiselom vodom sa kriškom limuna.

Pročitajte i  Kuvajte za nju
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *