Pogrešili ste ako ste doručkovali neku od ovih namirnica - Men`s Health

Pogrešili ste ako ste doručkovali neku od ovih namirnica

Potrudite se da sledeće namirnice izbacite iz svoje jutarnje rutine već sutra:

1. Slanina – Sadrži velik postotak zasićenih masti i holesterola i često jako procesuirana nitratima od kojih se može javiti i glavobolja.

Pravda za slaninicu: Kako smo odbranili čast mesa nad mesima

2. Peciva sa sirom ili maslacem – Prazni ugljeni hidrati s vrlo malo nutritivnih vrednosti poput vlakana, proteina, celovitih žitarica itd.

3. Energetske pločice – Što se tiče šećera i kalorija, energetska pločica vam dođe kao da jedete čokoladu za doručak (nadamo se da to nije slučaj!).

4. Čokoladni namazi – Ne sadrže nutritivne vrednosti.

5. Sok od pomorandže – Pritom mislimo na gotove, kupovne sokove u tetrapaku koji su puni konzervansa i procesuiranog šećera.

Saznajte: Koje namirnice imaju više vitamina C od pomorandže?

6. Žitarice – Žitarice bez vlakana i proteina su još jedan izvor praznih kalorija, a zbog dodatka šećera povećavaju vam šećer u krvi i vrlo brzo ćete ponovno osetiti glad.

7. Krofne – Jedan od najgorih mogućih izbora za doručak: čisti ugljeni hidrati + šećer + duboko prženje = krofna.

8. Kafa za poneti – Dodaci na “fancy” kafama poput šlaga, čokoladnih preliva i sirupa s uokusom pretvaraju vašu jutarnju kafu u kalorijsku bombu.

9. Kupljena granola – Granola iz prodavnice je obično puna sakrivenih šećera što je čini lošim odabirom za doručak.

10. Palačinke – Palačinke od belog brašna, masnoća poput maslaca i šećera povisuju vam šećer u krvi i vrlo brzo osećate glad – što znači da su nikakva opcija za doručak.

Dan za varanje: Američke palačinke s proteinom surutke

11. Hleb – Isto važi kao i s mafinima ili bilo kakvim drugim poslastičarskim i pekarskim proizvodima, ako ne znate šta je tačno u njima – pokušajte da ih izbegnete.

Pročitajte i  Želite da smršate do leta? Ove namirnice su idealne za vas!

12. Mafini – Jako retko ćete pronaći zdrav mafin osim ako ga niste napravili sami.

13. Vafli – Vafli nemaju nikakvu nutritivnu vrednost. Ako ih pravite sami koristite celovite žitarice i izbegavajte šećer koji im je inače glavni sastojak.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *