Evo šta će vam se dogoditi ako prestanete da jedete meso - Men`s Health

Evo šta će vam se dogoditi ako prestanete da jedete meso

MOŽETE DA IZGUBITE NEKOLIKO KILOGRAMA 

Da li izbacivanje mesa iz ishrane uopšte utiče na gubitak kilaže?

Kuliranski trikovi: Ovako će meso biti mekano

Odgovor na to pitanje je potražio Nil Bernard, profesor medicine na Univerzitetu Džordž Vašington, piše Stvarukusa.rs.

Barnard je analizirao klinička istraživanja uticaja vegetarijanske ishrane na mršavljenje i rezimirao ih u zaključak: Osim što sprečava mnoge bolesti, prelazak na vegetarijansku ishranu za posledicu će imati gubitak najmanje četiri kilograma telesne težine.

MOŽETE DA SE ZAŠTITITE OD SRČANIH OBOLJENJA

Nekoliko velikih studija u kojima je učestvovalo više od 76.000 muškaraca i žena pokazalo je da je kod vegetarijanaca 24 odsto manji rizik od koronarne bolesti srca, uzrokovane suženjem ili potpunim zatvaranjem koronarnih arterija u odnosu na “mesojede”.

Pročitajte i Koliko je crveno meso zaista štetno

MOŽETE DA IZGUBITE ČULO UKUSA 

Istraživanje sprovedeno na japanskom Univerzitetu Tokušima pokazalo je da je za čulo ukusa zaslužan i cink, koji u organizam unosimo najčešće konzumacijom mesa. Smanjenim nivoima cinka, gubi se i čulo ukusa.

Orašasti plodovi, žitarice od celog zrna i mlečni proizvodi takođe sadrže cink, ali fitinska kiselina koja se nalazi u tim namirnicama može da ometa apsorpciju cinka. Zato se vegetarijancima često preporučuju dodaci ishrani koji nadoknađuju cink, čija preporučena dnevna doza za žene je 8 miligrama, a za muškarce najmanje 12.

Otkrijte i Ovo treba da znate pre nego što prestanete da jedete meso

MIŠIĆI SE DUŽE OPORAVLJAJU

Proteini su vrlo važni za mišiće, a razlika između životinjskih i biljnih proteina je u tome da će biljnim proteinima biti potrebno više vremena da oporave mišić. Zato se sportistima vegetarijancima preporučuje da posle fizičkih aktivnosti svakako uzimaju proteine u napicima.

Pročitajte i  Kako smart telefoni utiču zdravlje

MOŽDA ĆE VAM BITI POTREBNI DODACI ISHRANI 

Osobe na vegetarijanskoj ishrani mogu da zarade i smanjen nivo gvožđa, kalcijuma i vitamina B12. Da biste to nadoknadili, možda će biti potrebno da uzimate dodatke ishrani kako biste ispunili preporučene dnevne doze.

Saznajte i 5 stvari koje OBAVEZNO moramo da naučimo od vegetarijanaca

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *