Hrana za dugovečnost: 5 saveta koji će vam produžiti život - Men`s Health

Hrana za dugovečnost: 5 saveta koji će vam produžiti život

Ishrana utiče na naš izgled i zdravlje, pa je zbog toga veoma bitno da biramo zdravu hranu i slušamo savete stručnjaka.

Predstavljamo vam pravila u ishrani koja mogu biti vaš put do bezbrižne dugovečnosti.

NE IZBEGAVAJTE POVRĆE

Preporučuje se da se 50 posto vaše dnevne ishrane sastoji od povrća i voća. Tako ćete smanjiti rizik od srčanih oboljenja, moždanog udara i raka.

Pogledajte i: Najbolje povrće za detoksikaciju

PIJTE JOGURT

Ubacite u ishranu jogurt, naročito onaj s niskim procentom masnoće. Ova namirnica je bogata probioticima koji jačaju naš imunitet i veoma su značajni za zdravlje.

Pogledajte i: 8 načina da poboljšate ukus jogurta

OBOGATITE ISHRANU RIBOM

Stručnjaci preporučuju da nam riba bude na jelovniku dva ili tri puta nedeljno. Naročito se preporučuju ribe koje sadrže dosta omega 3 masnih kiselina, poput lososa.

Pogledajte i: Istina o ribljem ulju

KONZUMIRAJTE HRANU BOGATU VLAKNIMA

Važno je da unosite bar 25 grama vlakana na dan, što ćete postići ako često jedete voće, povrće i celovite žitarice.

Pogledajte i: Salata od sočiva bogata proteinom i vlaknima

UŽIVAJTE U ORAŠASTIM PLODOVIMA

Namirnice poput pistaća i oraha mogu delovati preventivno na pojavu srčanih oboljenja, pokazuju naučna istraživanja.

Pogledajte i: Najzdravije koštuničavo voće

Izvor: Stvar ukusa

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *