Nahranite mozak - Men`s Health

Nahranite mozak

Da ne bi pregoreo, morate da jedete hranu koja će ga „podmazati“. U takvu hranu spada ona koja ima proteine, dobre masti, zatim cele žitarice, i voće i povrće bogato antioksidansima i antinflamatorima, kaže dr Dorejsvami. Nudimo vam savreni meni za vaš mozak.

Doručak: Jaja i cele žitarice
Užina: Šaka borovnica i 8 badema
Ručak: 500 g divljeg lososa sa salatom od pasulja
Užina 2: Povrće sa integralnim pirinčem
Večera: 2 reda crne čokolade
Užina 3: Šaka suvih višanja i jogurt

Jaja sadrže holin, veoma važni nutirijent koji potpomaže funkcije mozga; cele žitarice su bogate vlaknima i regulišu nivo šećera u krvi.
Borovnice su bogate epicatehinom, koji poboljšava krvnu sliku, raspoloženje i izoštrava pažnju. Bademi su bogati proteinima i vlaknima.
Losos je pun omega-3 masnih kiselina, koje odlično utiču na mentalno zdravlje. Pasulj je pun vlakana koji su vam potrebni za regulaciju šećera tokom dana.
Crna čkolada (sa najmanje 65% kakaoa) bogata je flavonidima, antioksidansima koji poboljšavaju mentalne funkcije, a sadrži i malo kofeina, koji poboljšava koncentraciju.
Bacite plavi patlidžan, luk, brokoli, crvene i žute paprike u vok da biste izvukli maksimum antioksidanata koje poseduju. Pospite ih karijem za antiinflamatorni efekat.
Višnje su odličan izvor melatonina, hormona koji reguliše pospanost. Jogurt je bogatproteinima i triptofanom, amino-kiselinom koja opušta nervni sistem.

Pročitajte i  18 najboljih namirnica za doručak svakog muškarca
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *