Šta je najbolje jesti pre i posle treninga? - Men`s Health

Šta je najbolje jesti pre i posle treninga?

ISHRANA PRE TRENINGA

Konzumiranje pravih nutrijenata pre treniranja može mnogo da vam pomogne u mršavljenju, povećanju kapaciteta treninga i performansa, kao i da vam pomogne prilikom oporavka nakon treniranja.

Najmanje sat vremena pre treninga treba da jedete niskoglikemijske ugljene hidrate sa proteinima, jer može da vam pomogne u poboljšanju telesne kompozicije.

Dva sata pre treninga obavezno treba da izbegavate bilo šta što je teško, kao što je mleko ili namirnice koje sadrže fruktozu (slatkiši ili prerađena hrana), jer će to usporiti sagorevanje masnih naslaga tokom treninga.

Pročitajte i: Najbolja hrana pre i posle treninga za energiju i oporavak

HIDRATACIJA

Hidratacija je veoma bitna posle treninga, ali je apsolutno neophodna i pre vežbanja. Vaš trening će biti veoma ugrožen ukoliko niste hidrirani pre vežbanja.

Pročitajte i: Izračunajte koliko vode treba da popijete posle treninga

ISHRANA NAKON TRENINGA

UGLJENI HIDRATI

Ugljeni hidrati su sjajni i neophodni nakon treninga, budući da treba da se podigne nivo insulina nakon napornog vežbanja. Ugljeni hidrati treba da sadrže visok-glikemijski indeks, visok-insulinski indeks i malo fruktoze. Ako ste u potrazi za voćem nakon treninga, potrudite da to bude nešto poput bobičastog voća, jer sadrži nizak nivo fruktoze i neće mnogo uticati na vaš nivo insulina.

 ŠEJK

Trideset minuta nakon treninga, popijte osvežavajući šejk. Većina ljudi nakon treninga nije zapravo gladna i jedva čekaju da stignu kući, istuširaju se i tek kasnije pojedu pravi obrok. Zato vam preporučujemo šejk, kao svojevstan osvežavajući napitak, koji će vam vratiti potrebnu snagu.

Pročitajte i: Prirodni šejk koji vraća energiju

Pročitajte i  Slatka nauka
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *