Grčka dijeta: način ishrane koji će vam pomoći da mršavite brzo i zdravo - Men`s Health

Grčka dijeta: način ishrane koji će vam pomoći da mršavite brzo i zdravo

MASLINOVO ULjE

Ova namirnica sadrži mnogo više zdravih valkana nego bilo koja druga vrsta ulja. Istraživanja su pokazala da konzumiranje maslinovog ulja umesto zasićenih masti povećava energiju u telu, pa tako ćete sagoreti više kalorija čak i dok sedite ili spavate.

Pogledajte i: Modernizovana mediteranska dijeta

GRČKI JOGURT

Ova namirnica, prava bakterija za sagorevanje masti, može da utoli glad, povećava osećaj sitosti, stabilizuje nivo šećera u krvi i sprečava prejedanje zahvaljujući činjenici da sadrži daleko više proteina nego bilo koja druga namirnica koju možete kupiti u prodavnicama. Važno je napomenuti da telo troši više kalorija prilikom varenja proteina. Jogurt je nabpolji način da unesete potrebnu dnevnu dozu probiotika. Studije su pokazale da ako nemate odgovarajuću količinu i vrstu bakterija u stomaku, bez obzira koliko malo jedete, ipak nećete smršati.

Saznajte i Zašto je važno da konzumiramo jogurt

POVRĆE UMESTO BRZE HRANE

Ako vašem organizmu nedostaju vitamii, minerai i antoksidansi sigurno nećete smršati. Istraživanja pokazuju da nitrijenti iz povrća podižu energiju organizma i ubrazavaju metabolizam. Oko 90 odsto povrća čini voda , što će sprečiti da vaš organizam dehidrira. Voda takođe pojačava ukus hrane ne dodajući joj kalorije, a povrće će vam omogućiti da duže zadržite osečaj sitosti.

Pogledajte i: Najbolje povrće za detoksikaciju

PASULj

Organizmu su potrebne obe vrste vlakana, rastvorljive i nerastvorljive. Nijedna druga vrsta hrane ne poseduje obe vrste vlakana osim pasulja. Rastvorljiva vlakna stvaraju osećaj sitosti, dok nerastvorljiva vlakna apsorbuju vodu. Zajedno stvaraju osećaj da ste da vam je želudac duže pun.

Jeste li se ikada zapitali Zašto pasulj proizvodi gasove?

MORSKI PLODOVI

Gotovo 99 odsto Amerikanaca ne unosi dovoljno Omega 3- kiselina, koje su ključne za metabolizam, regulisanje šećera u krvi i sve druge faktore koji su važni da bi telo moglo da sagori nepotebno salo. Masne ribe imaju više omega 3 kiselina, kao što je tuna, ali morski plodovi sadrže više EPA/DHA Omega 3 – kiselina, tip masti koji je najzdraviji. Prema istraživanju Univerziteta u Ontariju, ukoliko uvrstite skoljke i ribu u svoj meni bar dva puta nedeljno ubrzaćete metabolizam i sprečiti nagomilavanje sala na stomaku.

Pročitajte i  Kako izgleda idealan doručak u 10 „najzdravijih“ zemalja na svetu?

Fantastični recepti za Pene s morskim plodovima

Izvor: Žena

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *