Namirnice koje će vam pomoći na putu ka željenoj kilaži - Men`s Health

Namirnice koje će vam pomoći na putu ka željenoj kilaži

ORAŠASTI PLODOVI

Prema tekstu, koji je objavljen Food Technology magazinu, orašasti plodovi su nutritivno bogati, pogodni i obezbeđuju izuzetnu sitost, što nas dovodi do toga da 23 badema sadrži 129 kalorija uključujući proteine, vlakna, nezasićene masti, vitamine i minerale. Studija iz 2012. godine pokazuje da kratkoročno konzumiranje pistaća potpomaže smanjenje telesne težine i procenta telesnih masnoća kod zdravih, mladih odraslih osoba u poređenju sa rafinisanim grickalicama punih ugljenih hidrata koje obično konzumiraju.

Saznajte i 34 supernamirnice za najbrže mršavljenje

DIJETETSKA VLAKNA

U osnovi, trebalo bi da povećate unos inulina, oligofruktoze i fruktooligosaharida odnosno vlakana, koji pomažu apsorpciju kalcijuma i funkciju podraživača masti, a sve ovo će pomoći redukciju unosa kalorija iz hrane i pića.

MAHUNARKE

Mislimo na sočivo, grašak, boraniju i leblebiju, koji su veliki izvor proteina i vlakana, a sadrže mali procenat masti.

Mršavljenje: 5 saveta za početnike

PROTEINI

Čisti proteini poput soje, whey, graška i povrća su integralni deo mnogih programa za gubljenje kilograma.

KONJUGOVANA LINOLEINSKA KISELINA

Konjugovana linoleinska kiselina se već nalazi u mnogim produktima sa mršavljenje, zato što su njihovi benefiti usko povezani sa održavanjem telesne kompozicije. U kojim namirnicama je možete pronaći? Namirnice, koje su produkti preživara, poput govedine, jagnjetine i ovčetine su veliki izvori ove kiseline, mada se meso kengura smatra najvećim izvorom konjugovane linoleinske kiseline.

Pročitajte i 5 izvora proteina biljnog porekla

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  5 znakova da unosite premalo ugljenih hidrata
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *