5 zdravih grickalica - Men`s Health

5 zdravih grickalica

POVRĆE
Kada poželite da gricnete nešto slasno, čips ili čokoladnu bananicu, najbolje je da uzmete šargarepu ili papriku. Osim što će vas brzo zasititi, unećete i vitamine, umesto svih masti koje biste inače uneli grickalicama.

JOGURT
Jogurt je odličan izvor kalcijuma i proteina. Birajte onaj sa manje masti i pomešajte ga sa voćem koje najviše volite, jer ćete tako uneti istovremeno i antioksidante i hranljiva vlakna.

Pročitajte i: Zašto je jogurt dobar?

SIR I INTEGRALNI KEKS
Sir sadrži proteine i kalcijum, dok se u integralnom keksu nalaze hranljiva vlakna koja će učiniti da duže budete siti. Naravno, ne treba da preterate sa količinom koju ćete pojesti – manji komad sira i nekoliko keksića su sasvim u redu.

JABUKA I PUTER
Jabuke su inače super zdrava grickalica budući da sadrže hranljiva vlakna, a nemaju puno kalorija. Uz jabuku pojedite i kašiku putera od badema ili kikirikija, koji sadrže dobre masti i nakon kojeg ćete duže bili siti. Umesto jabuke, istu količinu putera možete pomešati i sa bananom, kako biste uneli vlakna i kalijum.

Pročitajte i: Voće za svaki dan

KOKICE
Ova grickalica ne sadrži puno kalorija, pa ih možete jesti bez griže savesti, ali ne baš u neograničenim količinama.

Pročitajte i  Moćan obrok pre treninga: Tortilja s piletinom i korom od limuna
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *