4 namirnice za snažnije mišiće - Men`s Health

4 namirnice za snažnije mišiće

Uvrstite sledeće namirnice u vašu ishranu, kako biste dobili veće mišiće u kraćem vremenskom periodu.

ĐEVREK
Zamena hleba đevrekom je sve što vam treba kako biste dobili 6 grama proteina više. Zdravije za jače mišiče.

ŠPARGLA
Ne morate samo proteinom izgraditi vaše mišiće. Špargla sadrži aspartansku kiselinu, koja povećava nivo testosterona u telu za 42 procenta.  Izgrilujte je i služite se, a vaši mišići će ubrzo postati snažniji i veći.

Pročitajte i: 4 namirnice koje ne treba da jedete pre treninga

OSTRIGE
Studija objavljena u Journal of Exercise Psysiology otkrila je da ekstra cink, koji se nalazi u ostrigama, poveća vašu snagu za 15 procenata. Osim vaših mišića, ostrige će povećati i vaš libido.

JABUKE
Delotvornost jabuka se odavno ne dovodi u pitanje, ali kora jabuke podstiče izgradnju većih bisepsa. Ona je bogata urzolinskom kiselinom, jedinjenjem koje uvećava skeletnu mišićnu masu i povećava vašu izdržljivost.

Pročitajte i: Nova pravila konzumiranja voća

Pročitajte i  Otvorite flašu piva pomoću lista papira (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *