Niste majstor kuhinje dok ne naučite da napravite ovih 15 stvari - Men`s Health

Niste majstor kuhinje dok ne naučite da napravite ovih 15 stvari

NAUČITE DA PRAVILNO NAPRAVITE PASTU

Razlika između početnika i majstora za pastu je u finesama i pravilnim količinama sastojaka. Voda u kojoj pravite pastu treba da bude slana poput okeana. Tu je i kvalitet same paste, koju uvek morate kuvati al dente. Kada prosipate vodu, malo je sačuvajte da biste je dodali u sos i tako postigli prirodno kremastiju teksturu. Potom pastu stavite u saute tiganj, dodajte malo vode koju ste sačuvali i putera da se sve lepše poveže. Kada to savladate, tek onda ste spremni za sos…

Pročitajte i Kuvam, dakle postojim

TRI NAČINA SPREMANJA JAJA

Doručkovanje prženih jaja svakog jutra može brzo dosaditi. Ali kada naučite da pravite kajganu, poširana ili tvrdo kuvana jaja i omlet, stvari će se promeniti!

Pržena jaja je lako napraviti, pa se zato trebate naučiti pravljenje drugih recepata s jajima. Postoje brojni načini pripreme ove proteinima bogate namirnice koje možete jesti u svako vreme dana.

PRAVLJENJE SOSA

Sos je lak i brz dodatak svim jelima i obogaćuje ukus. Prženo meso kombinujte sa sosom koji ćete napraviti s malo vina, belog luka i pilećeg bujona i za koji minut ćete imati neverovatno ukusan sos. Tu je i sos na pazi paradajza koji uključuje bosiljak, masline, malo belog vina, vlašac… Isprobajte i klasiku: sos od limuna, kapra i smeđeg putera.

Recepti: Najukusniji ćevapi Džejmija Olivera

NAPRAVITE VINEGRET SOS

Gotov dresing je prepun šećera i drugih nezdravih sastojaka. Umesto toga napravite ga sami. Vinegret sos ima dve osnovne komponente: kiseline i masti. Kiselina dolazi od citrusa, a masni elementi iz ulja koje dobijamo iz povrća. Dodajte malo soli, bibera a kao dodatak ubacite senf da biste dobili gušću teksturu i bolji ukus. Zatim možete da budete kreativni u izboru drugih sastojaka, kao što su na primer med, vlašac, đumbir, soja sos i razne zdrave biljke.

Pročitajte i  12 odlika mentalno jakih (i srećnih) ljudi

OŠTRENJE NOŽEVA

Tupi noževi su opasniji od onih oštrih, i veće su šanse da isklizne iz vaše ruke kada sečete zbog tupih krajeva. Za oštrenje možete koristiti kamen za oštrenje ili ručni električni aparat za oštrenje. Ako nemate vremena da sami oštrite noževe, odnesite ih kod profesionalnih oštrača.

Otkrijte i Jesti prženu hranu ili ne?

View this post on Instagram

🔥Jak, izraelski doručak: Šakšuka 🍳 Potrebno je: • povrće (paradajz ili pelat, 2 crvene paprike, 2 čena belog luka), • paradajz pire, • jaja (3-4), • začini (kumin, mlevena ljuta paprika, timijan, peršun), • so, biber, prstohvat šećera, • maslinovo ulje Priprema : U dubokom tiganju na maslinovom ulju propržite naseckani luk, potom papriku, oko 5min. Zatim ubacite paradajz pire, na kockice naseckan paradajz, so, biber, šećer i začine. Dinstajte poklopljeno oko 10min, promešajte nekoliko puta za to vreme. Kašikom napravite mala gnezda i u njih sipajte jaja. Kuvajte još desetak minuta. Kad se i jaja skuvaju pospite timijanom (ili majčinom dušicom) i peršunom. Prijatno! #menshealthserbia #mhsrbija #menshealth #menshealthrecipe #recipes #israelbreakfast #eggs #strongbreakfast #menshealthsrbija

A post shared by Men's Health Srbija (@menshealthserbia) on

NAUČITE DA RUKUJETE NOŽEM

Osnovne tehnike rukovanja nože je integralni deo kuvanja. Možete izbeči upotrebu noževa kupovinom gotovih jela, ali ako spremate zdrave, sveže namirnice, nož će vam biti neophodan element. Počnite sa vežbanjem tako što ćete seckati luk, to je odlična vežba za početak.

Nastavak pročitajte na sledećoj strani >>>

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *