Najbolja hrana za manje od 100 kalorija - Men`s Health

Najbolja hrana za manje od 100 kalorija

Konzumiranje kvalitetnih proteina i ugljenih hidrata neposredno nakon treninga će vašem telu obezbediti neophodnu hranu, koja vam je potrebna kako biste povratili energiju i oporavili mišiće.

JOGURT I BOBIČASTO VOĆE

Jogurt je dobar izvor proteina ,a bobičasto voće je još bolji izvor proteina. Napravite sami voćni jogurt od omiljenog bobičastog voća i dobićete ukusnu, niskokaloričnu užinu.

Saznajte i Ovo su namirnice koje imaju manje od 100 kalorija

KOTAŽ SIR

Kotaž sir je još jedan sjajan izvor proteina. U malu činiju stavite malo kotaž sira i malo konzerviranog voća ili soka od jabuka ako želite.

BANANA

Idealno je da u svoj obrok nakon treninga uključite protein, ali priznajte da je to nekada veoma teško, jer ste u žurbi. Stoga, kada nemate vremena da pripremate obrok nakon treninga, pojedite manju bananu koja će vam pomoći da izbegnete pad šećera u krvi. Ukoliko imate malo više vremena, bananu pospite puterom od kikirikija ili dodajte malo proteina.

Saznajte i 5 najboljih niskokaloričnih užina!

ŠEJK

Napravite mali proteinski šejk ili smoothie. Izblendirajte neko smrznuto voće sa mlekom ili jogurtom i eto jednostavne užine koja će vam pružiti određenu dozu ugljenih hidrata i proteina. Možete da dodate i malo proteina u prahu, ali prema sledećim upustvima.

EDAMAME

Edamame nije samo ukusan, već je i veoma dobar za vaše telo. Bogat je proteinima i dobar je izvor vlakana, folata, mangana i različitih vitamina. Možete da pojedete pola šoljice i pritom unesete manje od 100 kalorija.

JAJE

Jedno jaje sadrži oko 70, 80 kalorija i dobar je izvor protiena, ali ne sadrži mnogo ugljenih hidrata.

Belance sadrži oko 17 kalorija, pa ako želite veći priliv proteina, odbacite žumance i pojedite belance. Možete da pojedete i pola parčeta pšeničnog hleba kako biste obezbedili sebi dodatni priliv energije. Konačno, ako želite da unesete i vlakna, razmislite o kajgani od belanaca i određenog povrća uz omiljeni sos.

Pročitajte i  Namirnice koje ne treba da jedete na plaži

Pročitajte i 11 najboljih proteinskih užina za građenje ogromnih mišića

ŠARGAREPE I HUMUS

Oko 15 malih šargarepa i jedna polovina kašike humusa će zadovoljiti vaše potrebe tela nakon treninga i to ispod 100 kalorija.

MLEKO

Mleko je sjajan izvor proteina i kalcijuma, a plus, sadrži šećer koji će vam pomoći da unesete i ugljene hidrate.

Ukoliko popijete šolju mleka, dobićete 8 grama proteina, 50 procenata dnevnog unosa kalcijuma i dobre ugljene hidrate (koji će vam pomoći da oporavite nivo glikogena u telu nakon treninga), a sve to za 86 kalorija.

Ishrana nakon treninga: 5 najboljih namirnica za oporavak mišića

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *