4 namirnice koje sprečavaju mamurluk - Men`s Health

4 namirnice koje sprečavaju mamurluk

SLATKI KROMPIR
Uvek pijte na pun stomak. Jedite obroke sa nisko-hranljivim ugljenim hidratima, kao što su slatki krompir ili smeđi pirinač. Odvojite vreme da pripremite obrok pre nego što izađete u grad i krenete da pijete alkohol, jer ćete na taj način zadržati stabilnim nivo vašeg krvnog šećera i dobiti potrebnu energiju. Potrudite se da zadržite porciju slatkog krompira na veličinu vaše pesnice.

PILEĆE GRUDI
Proteini, kao što su pileće grudi takođe pripadaju delu balansiranog, obroka pre partijanja. U kombinaciji sa nisko-hranljivim ugljenim hidratima, protein pomaže očuvanju stabilnosti vašeg krvnog šećera. Kada vam opadne šećer u krvi, doživljavate pad, gubitak energije, osećate nervozu i možete da se osećate prilično nesigurno, pogotovo nakon čašice ili dve alkohola.

Pročitajte i: 10 načina da olakšate mamurluk

VODA
Alkohol neverovatno dehidrira organizam, što izaziva jutarnje mučnine i mamurluk. Idealno bi bilo kada biste mogli da pijete vodu sve vreme dok pijete alkohol, ali je mnogo lakše reći nego to uraditi. Svakako nemojte da zaboravite da pre nego što počnete da pijete da popijete malo vode.

KRASTAVCI
Krastavci sadrže 95 procenata vode, tako da će vam nekoliko kriški krastvca pre nego što počnete da pijete pružiti dovoljno hidratacije, ali će vam pomoći da izbacite sve toksine koji se zadržavaju u vašem telu. Krastavci takođe sadrže male količine šećera, vitamina B i elektrolita, što će vam pomoći da sprečite glavobolju narednog dana.          

Pročitajte i  Da li ste se hranili pogrešno pre treninga izdržljivosti?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *