Nova pravila konzumiranja voća - Men`s Health

Nova pravila konzumiranja voća

NE MEŠAJTE KISELA SA SLATKIM VOĆEM
Ne treba da sve vrste voća jedete zajedno. Kiselkasta voća poput grejpfruta i drugih citrusa, ananas, nar, kisele jabuke i šljive, jagode i paradajz ne treba da mešate sa slatkim voćem, kao što su banane, grožđe i smokve. Ali polukiselo voće, kao što su slatke jabuke, višnje, trešnje, kajsije, mango, nektarine, borovnice, kruške i papaja, možete da mešate i sa slatkim i sa kiselim voćem.

Pročitajte i: Najzdravije koštuničavo voće

UBLAŽITE KISELOST
Neka kiselkasta voća, kao što je grejp, može da bude težak za vaš stomak, pa nutricionisti preporučuju da ih pomešate sa poluslatkim voćem kao što su npr. borovnice.

IZBEGAVAJTE KLASIČNU VOĆNU SALATU
Miks jabuke, ananasa, bananne, lubenice i jagoda obično usporava vaš metabolizam. Umesto toga, pomešajte borovnice i maline.

VOĆE BOGATO VLAKNIMA PRE TRENINGA
Dinje su super za hidrataciju, ali prebrzo se vare, dok će šećer iz slatkih voća da vam ponudi samo kratkoročnu energiju. Izaberite poluslatka voća, poput jabuke ili nektarine sa više gustine i vlakana, kako biste ostlai izdržljivi u toku treninga.

Pročitajte i  Višnja: Čuvar srca
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *