4 namirnice koje ne treba da jedete pre treninga - Men`s Health

4 namirnice koje ne treba da jedete pre treninga

MAHUNARKE
Preskočite humus ili supu sa sočivom pre treninga. Obe namirnice su bogate proteinima, a količina proteina u mahunarkama, može da izazove neprijatno nadimanje i lošu probavu.

GAZIRANA PIĆA
Energetska pića vam se možda čine kao dobra ideja, ali nažalost mogu da izazovu nadimanje i dijareju zbog prekomernih šećera koje sadrže.

Pročitajte i: Prestanite da pijete gazirana pića

ŠEĆER
Dok su ugljeni hidrati poželjni pre treniranja, jednostavni šećeri kao što su bombone ili žitarice mogu da izazovu negativan efekat, drastičnim snižavanjem šećera u krvi. Takođe mogu da dovedu do pada energije, umora, ošamućenosti i slabog treninga.

SIR ILI PUTER OD KIKIRIKIJA
Masti svakako treba da nađu mesto u vašoj ishrani, ali one se ekstremno sporo sagorevaju i mogu da uspore apsorbciju nutrijenta u mišićima tokom treniranja. Preporučujemo vam kombinaciju proteina i ugljenih hidrata.

Pročitajte i  Kako kafa utiče na zdravlje?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *