4 namirnice bogate omega 3 masnim kiselinama - Men`s Health

4 namirnice bogate omega 3 masnim kiselinama

Veoma je bitno da u svoju ishranu uključite namirnice koje su bogate omega tri masnim kiselinama budući da ova jedinjenja poboljšavaju rad vašeg mozga, sprečavaju upalu i mogu da se čak izbore i sa borama. Takođe, omega tri masne kiseline sa razlogom nazivaju namirnicama, koje garantuju zdravo srce budući da su istraživanja pokazala da visoki nivo omega tri masnih kiselina u krvi snižava stopu smrtnosti usled srčane bolesti, koja predstavlja najvećeg neprijatelja muškaraca za čak 35 procenata.

ALGE OMEGA
Napravljene od mikroalgi, alge omega su biljke, koje su bazirane na dokozaheksaenoinskoj kiselini i na jedinjenju EPA, koja predstavljaju alternativu za suplemente ribljeg ulja. Štaviše, od mikroalgi ribe uzimaju i dobijaju svoje omega tri masne kiseline.

SEME KONOPLJE
Osim što je seme konoplje bogato omega tri i omega šest masnim kiselinama, ono je i sjajan izvor proteina sa svim esencijalnim amino kiselinama, koje su vam potrebne. Gama-linolna kiselina (GLA), koja se nalazi i u omega šest masnim kiselinama, takođe može pomoći vašem telu da se izbori sa upalom.

KELJ
Ovo zeleno povrće je zaista iznenađujući izvor omega tri masnih kiselina, ali takođe sadrži i nutrijente poput vlakana, folata i čitav spektar antioksidanata.

ORASI
Orasi sadrže visok procenat omega tri masnih kiselina, koji čak nadmašuje procenat ovih masti kod divljeg lososa. Takođe, orasi su bogati vlaknima, proteinima i magnezijumom, pa svakako ne treba da ih zanemarite u vašoj svakodnevnoj ishrani. 

Pročitajte i  10 saveta za zdravije oči
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *