4 ključna pravila zdrave ishrane - Men`s Health

4 ključna pravila zdrave ishrane

1. MANJE UGLJENIH HIDRATA
Pokušajte da unos ugljenih hidrata svedete na minumum i ograničite njihovu količinu na 40 grama dnevno, a redukovanje ugljenih hidrata započnite izbacivanjem sokova, jer sadrže šećere koji se duže zadržavaju u organizmu nego čvrsta hrana.

Naučnici sa Tulane Univerziteta nedavno su otkrili da su ljudi, koji su redukovali unos ugljenih hidrata i jeli više masti (najmanje 40 posto ishrane su sadržale masti), brže mršavili nakon godinu dana ovakvog načina ishrane. Kada telo nema dovoljno ugljenih hidrata, sagorava masti kako bi obezbedilo energiju, a redukovanje unosa ugljenih hidrata takođe može da smanji nivo šećera u krvi i krvni pritisak, kao i rizik od kardiovaskularnih bolesti.

2. VIŠE VOĆA I POVRĆA
Naučnici su zaključili da ljudi koji jedu pet porcija voća i povrća dnevno smanjuju sve rizike smrtnosti u odnosu na ljude koji jedu manje porcija ili uopšte ne konzumiraju voće i povrće.

Sve vrste voća i povrća dolaze u obzir, a mi vam predlažemo narandže, bobičasto voće i paradajz kao najdelotvornije.

3. PIJTE ZELENI ČAJ
Zeleni čaj je jedan od sigurnih puteva do boljeg zdravlja celokupnog organizma. „Katehin, koji se nalazi u zelenom čaju, pomaže sagorevanju kalorija i poboljšava imunitet i stanje vašeg mozga. Može i da odloži kognitivni pad koji dolazi sa godinama i starenjem.“, kaže Liz Applegate.

Zeleni čaj ublažava anksioznost, smiruje, poveća vašu energiju, održava vas vitkim i poboljšava vašu memoriju. Katehin takođe može da se pronađe u crvenom vinu i pasulju.

Pročitajte i: Moždane funkcije i čaj

4MANJE ŠEĆERA
Svi znamo da je šećer neprijatelj našeg zdravlja i vitke linije, ali sada naučna istraživanja otkrivaju da samo jednonedeljno konzumiranje brze hrane i namirnica sa visokim sadržajem šećera, mogu negativno da utiču na vašu memoriju. Šećer je uzrok nastanka dijabetesa, a neke studije ukazuju da može da izazove srčana oboljenja i smrt.

Pročitajte i  Ukus leta: Mediteranski tost

Izbacite šećere iz ishrane i bićete srećniji i živećete duže. Ponovo apelujemo da prvenstveno izbacite konzumiranje sokova, budući da sadrže mnogo šećera.


Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *