6 novih pravila zdrave ishrane - Men`s Health

6 novih pravila zdrave ishrane

Predstavljamo vam 6 novih pravila zdrave ishrane, koji će vam produžiti život i učiniti da se osećate zdravije i mlađe.

1. NAJBOLJA DIJETA JE …. DA NEMA DIJETE
Etkinsova dijeta, Paleo, dijeta sa velikim unosom masti, sa manjim unosom masti, mediteranska….Koja je najbolja? Nijedna. Najbolje je da konzumirate što manje mesnih prerađevina, a što više organsku hranu. Bazirajte svoju ishranu na voću i povrću, jedite žitarice, lešnike, ribu i piletinu. Izbegavajte prženu hranu.  I pijte dosta tečnosti.

2. POSLEDNJA REČ O SVEMU
Crveno meso – bogato je proteinima, gvožđem i vitaminom B što je dobro, ali sadrži dosta holesterola, što  je svakako veoma loše. U vašem tanjiru treba da ima mesta za male porcije crvenog mesa, ali ne u vidu brze hrane i definitivno ne četiri puta nedeljno.

Puter – U poređenju sa njegovim alternativama i problemima sa mesnim prerađevinama i mastima, puter je dobar budući da predstavlja manje zlo. Ali svakako nije poželjan, pa ga zato jedite koliko je manje moguće.

Soja – manje obrađeni oblici soje su sjajan izvor proteina i super način da zamenite crveno meso sojom.

Čokolada – Istraživanja pokazuju da je čokolada izvor antioksidanata, kao i da poboljšava zdravlje vašeg srca, što vas duže održava mladolikim, ali nažalost, sve vrste čokolade osim crne, sadrže mnogo šećera i masti, koji će prouzrokovati da umrete mladi i tužni. Jedite je u umerenim količinama.

Pročitajte i: 4 najveće greške u vašoj ishrani 

3NE VERUJTE DA ĆE VAS KASNI OBROCI UGOJITI
Jedan od najvećih mitova. Zapamtite – nije bitno kada jedete, nego šta jedete, jer vas izbor namirnica čini kandidatom za povećan obim struka.

4. OVO JE MIT: JEDITE PET OBROKA DNEVNO I POBOLJŠAĆETE VAŠ METABOLIZAM
Vaše telo ne mari da li ste pojeli tri normalna , pet manjih porcija ili jedan zalogaj na svakih sedam minuta – ono sagoreva kalorije po istoj stopi.

Pročitajte i  DIJETA SA PIVOM I KOBASICAMA

5. OSMISLITE NOVI NAČIN PRIPREME POVRĆA
Često ljudima postane dosadno da jedu povrće, budući da ih uvek pripremaju na isti način. Tretirajte povrće kao i meso – grilujte ga, pripremajte na pari, barite, jedite sirovo.

Pročitajte i: Istrenirajte mozak da zavoli zdravu hranu

6. HRANA NIJE MATEMATIČKA FORMULA
Zdrava ishrana nije matematika. Nemojte da brojite grame koje ste uneli u organizam. Jednostavno, jedite što više organskih namirnica. Balansiraje između kvalitetetnih namirnica, a povremeno počastite svoj organizam uživanjem u burgeru.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *