8 navika koje dovode do naslaga - Men`s Health

8 navika koje dovode do naslaga

Ukoliko ste se pitali koje nas to navike dovode do nekoliko kilograma viška u obimu struka i na stomaku, predstavljamo vam 8 loših navika, koje možemo da promenimo i izbegnemo stvaranje naslaga.

KONZUMIRANJE PREVIŠE NAMIRNICA SA NISKIM SADRŽAJEM MASTI
Svi nutricionisti preporučuju da imamo više manjih, a čestih obroka u toku dana kao najbolji način za gubljenje kilograma. Jedite namirnice koje su bogate mononezasićenim mastima, kao što su avokado, žitarice i maslinovo ulje, jer su to namirnice koje sadrže dobre masti, koje vam pomažu da smanjite obim struka. Hrana, koja sadrži nizak nivo masti često sadrži mnogo šećera i soli, koje nadoknađuju redukovan ukus.

NEDOVOLJNO SNA
Ukoliko nedovoljno spavate, vaše telo luči hormon stresa kortizol, koji će izazvati žudnju za šećerom i slatkišima, a samim tim ćete uneti u organizam mnogo više bespotrebnih kalorija.

Spavajte od 7 do 9 sati svake noći, kako biste kontrolisali nivo kortizola, kontrolisali apetit i samim tim lakše redukovali naslage na stomaku.

PREMALO PROTEINA
Ukoliko želite da kontrolišete nivo šećera u krvi i redukujete nivo insulina, poželjno je da jedete više proteina. Oni vam pomažu da kontrolišete svoj apetit, da ostanete duže siti, a samim tim nećete doći u iskušenje da posegnete za nezdravim grickalicama. Proteini će vam takođe pomoći da sasvim prirodno smršate.

Potrudite se da jedete od 20 do 25 grama proteina prilikom svakog obroka.

Pročitajte i: Saveti za mršavljenje

GAZIRANA PIĆA
Mnogobrojna istraživanja pokazuju da se ljudi koji piju samo jedno gazirano piće dnevno  pet puta brže goje od onih, koji gazirana pica konzumiraju jednom nedeljno.

Zamenite gazirane sokove svežim, ceđenim sokovima ili običnom vodom.

JEDETE IZ VELIKIH TANJIRA
Nekoliko studija je potvrdilo da ljudi koji jedu iz manjih tanjira manje jedu. Veliki tanjiri vam omogućavaju da više hrane stavite u tanjir, pa samim tim ćete uneti i veću porciju hrane od one koja vam je zaista potrebna.

Pročitajte i  4 razloga za užinu pred spavanje

JEDETE KASNO
Kada spavamo, naše telo pokušava da isključi većinu naših unutrašnjih sistema, kako bismo se odmorili. Naš digestivni system je jedan od njih. Kada jedemo kasno, naše telo neće uspeti da sagori sve kalorije koje smo uneli.

Najbolje je da ne jedete najmanje tri sata pre nego što krenete na spavanje. Ukoliko se u toku noći probudite i želite nešto da pojedete, pokušajte sa malim komadom voća umesto slatkiša ili čipsa.

EMOTIVNO PREJEDANJE
Neki ljudi su skloni da svoj bes, tugu ili frustraciju kompenzuju hranom. Iako ćete se u trenutku osećati bolje, hrana koju konzumirate iz emotivnih razloga je siguran put do naslaga na stomaku.

Sledeći put kada potrčite ka frižideru zato što vas je šef iznervirao Ili devojka raskinula sa vama, pozovite prijatelja, prošetajte ili radite bilo šta što će vam skrenuti misli sa trenutnog problema i hrane.

PRŽENA HRAN
Pržena hrana je ukusna i sočna, ali sigurno nije pravi način da smršate. Brza hrana, koja najčešće sadrži GMO, zapravo nema hranljivu vrednost ni vlakna.

Zamenite brzu, prženu hranu voćem ili pijte vodu sa limunom.

 

 

  

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *