6 namirnica koje bi trebalo da izbegavate - Men`s Health

6 namirnica koje bi trebalo da izbegavate

ČIPS
Čak 28 grama čipsa sadrži 152 kalorije i 10 grama masti. Ukoliko nedeljno pojedete  84 grama čipsa, imajte na umu da ste u svoj organizam uneli 23 400 kalorija i dodali otprilike 3 kilograma u obimu struka.

S obzirom na ove šokantne podatke, najbolje je da izbegavate ovu nezdravu namirnicu, a umesto nje, možete jesti kokice.

KROFNE
Slasne, slatke, sočne krofnice? Ali belo brašno, šećer i pržene na ulju? Samo jedna krofna sadrži otprilike 300 kalorija, prepuna je zasićenih masti i holesterola. Nekoliko krofni dnevno uz jednu šoljicu kafe ispunjava vašu dnevnu kvotu unošenja masti u organizam.

KOBASICE
Pržene kobasice za doručak jesu bez sumnje ukusne, ali su opasne po zdravlje. Jedna kobasica sadrži 217 kalorija i 19, 5 grama masti, tako da je najbolje da izbegavate ove sočne namirnice. Ukoliko ne možete da se odreknete slasnosti kobasica, pokušajte sa pilećim kobasicama ili vegeterijanskim kobasicama, koje se prave od soje.

Pročitajte i: 4 najveće greške u vašoj ishrani

PRŽENA PILETINA
Pržena pileća prsa sadrže otprilike 400 kalorija i 22 grama masnoća, pa dobro razmislite pre nego što sledeći put krenete sa pripremom ovog obroka. Zamenite prženu piletinu grilovanom i obavezno uklonite kožicu.

BELI HLEB
Svi nutricionisti savetuju izbegavanje konzumiranje hleba. Međutim, kriška hleba od belog brašna sadrži približno 65 kalorija, što predstavlja jednostavan i brz način da povećate nivo šećera u krvi. Zamenite hleb od belog brašna, crnim ili raženim hlebom.

Pročitajte i: Namirnice koje bi trebalo da izbegavate uveče

POMFRIT
Jedna velika porcija pomfrita u restoranu sadrži 570 kalorija, a polovinu čine masti. Budući da obično uz pomfrit naručimo i hamburger, moramo imati na umu da zapravo u organizam unesemo dodatni  670 kalorija i 39 grama masti.

Pročitajte i  Moćan doručak koji prži kalorije
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *