4 najveće greške u vašoj ishrani - Men`s Health

4 najveće greške u vašoj ishrani

Predstavljamo vam 4 najčešće i najveće greške u ishrani.

NE JEDETE DOVOLJNO
Izgladnjujete se, jer smatrate da što manje kalorija unosite brže i više ćete kilograma izgubiti? Temelj dugoročnog gubitka masti zapravo leži u građenju mišića. Ali ukoliko ne unosite dovoljno kalorija u goriva u vaš organizam i mišići na vašim rukama će potpuno uveniti i nestati.

Potrudite se da unosite 30 procenata masti, 40 procenata ugljenih hidrata i 30 procenata proteina. Američko istraživanje je otkrilo da konzumiranje hrane udvostručuje vaš RDA protein povećavajući vaše mišiće i sagorevajući masti. Ukoliko svake noći spavate po osam sati, efekti će biti uočljiviji.

IZBEGAVATE MASTI
Unošenje masti u organizam nije odgovorno za kilograme viška. Konzumiranje isključivo pilećih prsa i kinoe i stalno sedenje na poslu po ceo dan će učiniti da vaš okovratnik postane čvršći i da vas steže.

Ako želite da smršate, redukovanje masti je mudar potez, ali potpuno izbacivanje namirnica, koje sadrže masti, potpuno je pogrešno. Kao što smo malopre napomenuli, masti treba da sadrže 30 procenata vaše celokupne ishrane, a svakako treba da ubacite i konstantno i naporno vežbanje.

Pročitajte i: Činjenice o mastima koje će vas iznenaditi

JEDETE KASNO I MNOGO
Tokom celog dana vodite računa o ishrani, zdravo se hranite, a onda na kraju dana napunite tanjir i sve pojedete. Nikako!

Usvojite staru rečenicu: Doručkujte kao kralj, ručajte kao princ i večerajte kao siromah. Nedavno istraživanje u Španiji pokazalo je da ljudi koji su najviše kalorija unosili pre 15 časova, izgubili su više kilograma.

IZBACILI STE UGLJENE HIDRATE
Kao i kod unosa masti, poželjno je da pripazite na konzumiranje ugljenih hidrata, ali nikako ne treba da ih potpuno izbacite iz ishrane, budući da oni vašem telu obezbeđuju potrebno gorivo pre i posle treninga.

Pročitajte i  Namirnice koje se bore sa popodnevnim umorom

Pročitajte i: Ugljeni hidrati pre treninga – da ili ne?

Smanjite unos ugljenih hidrata i trudite se da ih jedete u toku prepodneva. Ključno pravilo je da izbegavate bele ugljene hidrate, kao što su hleb, pirinač ili testenina.   

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *