Namirnice koje podižu energiju u svako doba dana - Men`s Health

Namirnice koje podižu energiju u svako doba dana

Nutricionista Lisa Jang prepisala nam je prave namirnice, koje će vam pomoći da se izborite sa svim izazovima.

BARENA JAJA ZA POČETAK DANA

Ujutru vam je potreban doručak, koji je bogat proteinima, jer ukoliko se odlučite za doručak bogat ugljenim hidratima, možete da računate na to da ćete brže ogladneti.

Saznajte koje namirnice popravljaju loše raspoloženje

Uzmite na primer dva tvrdo kuvana jaja. Možete ih jesti bilo gde.

Ako obično preskačete doručak, ali pijete kafu, razmislite o kafi sa mlekom, jer ćete iz mleka dobiti neke proteine.

JABUKA PRE TRENINGA

Dvadeset minuta pre treninga pojedite jabuku, namirnicu punu kompleksnih ugljenih hidrata. Šećer je upotrebljiv kratko nakon jela i ima dovoljno vlakana, koji će vam pružiti osećaj sitosti, ali ne dovoljno da izazove grčeve.

BANANA SA PUTEROM OD KIKIRIKIJA NAKON TRENINGA

Jangova preporučuje bananu sa slanim puterom od kikirikija. Voće pomaže sprečavanje grčeva u mišićima zahvaljujući kalijumu, a so iz putera od kikirikija nadomešćuje gubitak iz znojenja. Proteini će vam dati energiju, kao što će i oporaviti vaše mišiće i tkivo nakon treninga.

Pročitajte i 8 napitaka koji će vas opustiti

ORAŠASTI PLODOVI I LOSOS ZA BOLJU KONCENTRACIJU

Orašasti plodovi i sušeni losos će vam dati dozu omega 3 masnih kiselina, koje će vam povećati koncentraciju. Ili zgrabite orahe, laneno seme ili čia semenke kako biste povećali nivo mononezasićenih masti.

ORAŠASTI PLODOVI ZA POPODNEVNU UŽINU

Bilo koji orašasti plodovi – kikiriki, indijski orah, orah, badem – pravi su izbog monozasićenih masti koji će vam poboljšati raspoloženje.

Saznajte da li boja namirnica utiče na raspoloženje

TREŠNJE I MLEKO PRE SPAVANJA

Trešnje su sjajan izvor melatonina, koji reguliše san. Čaša toplog meka, koja sadrži triptofan, takođe će vam pomoći da lepše i lakše zaspite.

Pročitajte i  Hranite se kao Vin Dizel

OSTRIGE PRE SEKSA

Pre seksa su vam potrebni proteini, ali oni koji vas neće previše zasititi. Pokušajte sa ostrigama. One su bogate hranljivim nutrijentima i cinkom, koji pomaže proizvodnju testosterona, sperme i libida.

SMOOTHIE PRE IZLASKA

Smoothie su puni nutrijenata, vlakana i proteina, koji će vam pomoći da se hidrirate. Izbegavajte previše voća ili bilo šta što sadrži mnogo šećera, kao cvekla, jer ćete kasnije u gradu dobiti  dovoljno šećera u alkoholnim pićima.

Otkrijte i 7 savršenih namirnica za letnji detoks organizma

Kao lak recept, Jangova preporučuje da izmiksujete grčki jogurt, spanać, 1/2 šolje borovnica, kivi i dve supene kašike lanenog semena ili čia semenki.

VODA ZA OSEĆAJ SPUŠTENOG RASPOLOŽENJA

Hrana nije uvek jedina opcija, ako se osećate klonulo i pospano.

“Popijte čašu vode i idite u teretanu”, preporučuje Jangova. Voda sadrži nula kalorija, a može brzo da vam podigne raspoloženje, kao i trening.

Pročitajte i Da li ste čuli za čaj od banane?

Studija na odraslim osobama od 20 do 45 godina pokazala je da trening olakšava simptome srednje i lakše depresije

ČAJ OD KAMILICE ILI NANE PROTIV ANKSIOZNOSTI

Šolja čaja od kamilice ili nane pomaže opuštanje tela i borbu sa osećanjem nervoze, brige ili anksioznosti.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *