Smanjite nivo glukoze u krvi uz ovih 5 namirnica - Men`s Health

Smanjite nivo glukoze u krvi uz ovih 5 namirnica

CIMET

Samo pola kašičice cimeta na dan može da snizi nivo šećera u krvi, što može mnogo da pomogne osobama koje boluju od dijabetesa tipa 2. Određeni sastojak u cimetu aktivira otpuštanje insulina, pomažući tako organizmu da pretvori glukozu u energiju. Ovaj začin možete da stavite na sveže voće, žitarice s mlekom ili sa njim pripremite jutarnju kafu.

Pročitajte i: Zašto je cimet na tako dobrom glasu?

BELI LUK

Beli luk znatno snižava nivo šećera u krvi, a pritom sadrži flavonoide koji svojim antioksidativnim svojstvima regulišu proizvodnju glutationa, jakog antioksidanta u ćelijama koji pomaže u sprečavanju nastanka kancerogenih promena. Beli luk možete da dodate skoro svakom jelu, pa će tako biti odličan izbor za salate, supe i jela od mesa.

KURKUMA

Iako nisu sprovedena detaljna istraživanja, veruje se da ovaj indijski začin ima pozitivan učinak na kontrolu šećera u krvi.

Pročitajte i: Tri začina za duži život

TREŠNJE

Ovo voće puno je antocijanina, a jedno istraživanje, sprovedeno prošle godine, pokazalo je da je kod žena u čiju su redovnu ishranu bile uključene trešnje bila smanjena insulinska rezistencija.

SIRĆE

Rezultati istraživanja objavljeni u magazinu Diabetes Care pokazali su da uzimanje mešavine jabukovog sirćeta i vode pred svaki obrok ima blagotvorno dejstvo na organizam. Između ostalog, povećava osetljivost na insulin i smanjuje nagli porast šećera u krvi nakon konzumiranja hrane bogate skrobom kod onih koji imaju pred-dijabetes i obolelih od dijabetesa tipa 2.

Pročitajte i: 5 načina da upotrebite jabukovo sirće

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Zašto bi trebalo da jedete ribu bar jednom nedeljno?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *