10 namirnica za svakog muškarca - Men`s Health

10 namirnica za svakog muškarca

JAJA
Jaja su najbolji izbor za doručak. Sa samo 72 kalorije, svako jaje sadrži 6 grama proteina. Prema studiji, koja je objavljena u International Hournal of Obesity, ljudi koji su zamenili doručak, bogat ugljenim hidratima jajima, izgubili su 65 procenta veću težinu. Iznenađujuće, kod ljudi, koji su jeli 4 jaja nedeljno otkriven je snižen nivo holesterola, za razliku od onih koji su jeli manje od jednog jaja.

ZELENI ČAJ
Jedna studija je proučavala 40 000 odraslih Japanaca tokom čitave decenije i otkrili su da oni koji su pili 5 i više šoljica čaja dnevno, smanjili su rizik od prevremene smrti za 26 procenata, u odnosu na ispitanike, koji su u proseku pili manje od jedne šoljice čaja.

Još jedno istraživanje je pokazalo delotvornost konzumiranja čajnog napitka. Ispitanici su bili podeljeni u dve grupe, a jedna grupa je konzumirala zeleni čaj, bogat katehinom. Nakon 12 nedelja, u ovoj grupi, značajno je zabeleženo smanjenje telesne težine i obima struka.

LUK
Alicin, antibakterisjko jedinjenje, zaslužan je za brojne benefite luka:  bori se protiv karcinoma, jača vaš kardiovaskularni sistem, čisti vašu kožu i sprečava stvaranje masti.

GREPFRUT
U istraživanju, koje je obuhvatalo 100 gojaznih ljudi na Scripps Clinic u Kaliforniji, ispitanici koji su jeli polovinu grejpa nakon svakog obroka, smršali su u proseku za 1, 6 kg u periodu od 12 nedelja. Osim što su smanjili svoju telesnu težinu, konzumiranjem grejpfruta uspeli su da snize nivo insulina, što upućuje na činjenicu da su mogli bolje da metabolišu količinu šećera.  

GRČKI JOGURT
Običan jogurt je više dezert nego pravi obrok. Zato se radije odlučite za grčki jogurt: ima manje šećera i skoro tri puta više proteina, pa će na vas delovati kao kompletan obrok.

Pročitajte i  Dijeta za jesen: Za nedelju dana, tri kilograma manje?

AVOKADO
Neke masti za zapravo dobre po vas. Više od polovine kalorija u svakom avokadu čine nezasićene masti, koje, kako istraživanja pokazuju, mogu da poboljšaju vaš holestorol i smanje nivo triglicerida u krvi. Takođe mogu da smanje rizik od moždanog udara i srčanih oboljenja.

Pročitajte i: Hrana za restartovanje

KINOA
Kinoa sadrži više nutrijenata nego ostale žitarice. Ona sadrži više vlakana i skoro dva puta više proteina od smeđeg pirinča, a proteini koje sadrže približno su savršen spoj aminokiselina koje vaše telo može lako da apsorbuje i pretvori u mišićnu masu. Takođe će vam pomoći u snižavanju nivo šećera u krvi.

PAPRIKE
Sve paprike sadrže antioksidante, ali nijedna toliko kao one jarko žute, crvene ili narandžaste. Ovakva boja je prouzrokovana karotenoidima, koji se nalaze u mesu paprike. Ovo povrće je dobro za poboljšanje imuniteta, štiti od sunca i eliminiše nekoliko vrsta karicnoma.

BADEMI
Dnevna doza od 30 grama badema omogućiće vam 9 grama oleinske kiseline, koja je zdrava za srce, što je više nego u kikirikiju, orasima i indijskom orahu. Ove nezasićene masti su odgovorne za brojne benefite, uključujući i poboljšanje memorije. 

Ako ništa drugo, grickanjem badema ćete potpuno zaboraviti na glad.

BLITVA
Blitva je prirodni multivitamin, budući da pruža značajne količine 16 vitamina i vitalnih nutrijenata. Kombinacija vlakana i fitonutrijenata koja se nalazi u blitvi, omogućava efektnu preventivu od karcinoma debelog creva.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *