Šta jedete pre trčanja? - Men`s Health

Šta jedete pre trčanja?

Proteini i masti pre treninga mogu da vam pruže zdravstvene prednosti koje ugljeni hidrati ne mogu, kaže novo istraživanje  sa Univerziteta Florida State.

Popularan savet, ako vozite bicikl ili trčite, je da vaš obrok pre treninga bude bogat ugljenim hidratima npr. jedite špagete. Ovakva ishrana ubacuje glukozu u krvotok , uzrokujući oslobađanje insulina koji tera mišićne ćelije da upiju i koristite glukozu kao gorivo .

Međutim , istraživači su otkrili neke dokaze koji mogu dati prednost standardnom obroku kao što je banana i tost . Prema jednoj studiji koja je uključivala male grupe atletičara sa koledža , obrok koji sadrži dosta masti pre vežbanja može da  poveća sagorevanje masti i štedi ugljene hidrate, tačnije omogućava da njihova tela koriste energiju iz ugljenih hidratada pred sam kraj treninga. Pojačan unos proteina , sa druge strane , može da poboljša metabolizam tokom vežbanja.

Pročitajte i: Kako da zavolite trčanje

To je dobro ako želite da sagorite masti,  ističe Dženifer McDaniel , RDN , CSSD , portparol Akademije za ishranu i dijetetiku . ” Još uvek nema dovoljno dokaza u istraživanju ishrane koji bi nagovorili ljude da jedu obrok koji sadrži masnoće / proteine pre dugog  treninga izdržljivosti “, kaže McDaniel. Čak i autori studije kažu da nije bilo dovoljno dokaza, tako da je više informacija potrebno pre nego što počnete da jedete masne i visoko-proteinske obroke pre treninga. Ali naučnici se slažu da vam dobar trening  može obezbediti kombinacija proteina i ugljenih hidrata.

Pročitajte i  Ukus leta: Mediteranski tost
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *