7 laži o mršavljenju - Men`s Health

7 laži o mršavljenju

1.PRESKAKANJE DORUČKA ČUVA KALORIJE
Pogrešno! Preskakanje doručka može samo da sabotira vaše napore pri mršavljenju.

Probajte: Ultimativni doručak za snagu

Momci koji doručkuju smršaće, a oni koji ne jedu doručkuju će se ugojiti. To je tako jednostavno. Hranljiv doručak pomaže sagorevanju kalorija.

2. NE BI TREBALO DA JEDEM POSLE 18 ČASOVA
Ne postoji magično vreme kada treba da prestanete da jedete. Samo nemojte jesti lošu hranu kasno uveče. Nije loše uveče pojesti spanać, loše je ako uveče jedete sladoled, čips ili druge neželjene slatkiše i grickalice. Naterajte sebe da pronađete bolje opcije za grickanje.

Pogledajte: Namirnice koje možete večerati bez trunke griže savesti

3. SAGOREVAČI MASTI SU NUŽNI ZA GUBLJENJE KILOGRAMA
Suplementi su samo tu da dopune vašu ishranu. Ne postoje čudotvorne pilule, napici, kreme, pa čak ni cipele koje bi vam pomogle da stvorite mišiće ili sagorite masti. Tačno je da dodatak može da pomogne, ali trenirajte jako i korigujte ishranu, jer je to zaista jedini način za uspeh.

Pročitajte i: Mršavljenje povremenim postom

4. VOĆE JE VISOKOKALORIČNO I UGOJIĆU SE OD VOĆA
Nismo postali debela nacija od previše voća. Prosečan Srbin pojede manje od tri porcije voća i povrća dnevno. Studija za studijom pokazuje da što više jedete sveže proizvode, manje ćete biti teški – a i bolje ćete se osećati.

Jeste li probali: Napitak od samo dva sastojka za brže sagorevanje kalorija

5. UGOJIĆETE SE OD UGLJENIH HIDRATA
Ugljeni hidrati nisu skroz loši. Slatka pića( loša ) su ugljeni hidrati . Ali isto tako je Brokoli ( dobar) ugljeni hidrat . Da biste izgubili na težini, odaberite prave ugljene hidrate umesto fokusiranja na izbacivanje ugljenih hidrata. Uživajte u povrću, voću i žitaricama. Ako ne možete bez unošenja loših ugljenih hidrata uzmite pitu ili sladolet, pa ih sagorite posle vežbanjem.

Pročitajte i  Muževnost na tanjiru

Ovi ugljeni hidrati će vam pomoći da smršate

6. JEDINA BITNA STVAR KOD MRŠAVLJENJA JE SMANJIVANJE KALORIJA U OBROKU
Netačno, bitno je i koliko kalorija unosite, ali je još bitniji kvalitet kalorija koje unosite. Mnogo je gore ako pojedete cheeseburger sa 500 kalorija i slatki sok sa 200 kalorija, nego isti broj kalorija u šaci badema, parče voća i nekog lososa.

7. BEZMASNO NE ZNAČI DOBRO ZA STOMAK
U ovo skoro svi žele da veruju. Ne možete uzeti masti iz masne hrane i učiniti je zdravom. Ako kupujete , recimo, “bez-masni”  kolačić, možda neće imati masti, ali u njemu će biti tona drugih stvari poput dodatnih ugljenih hidrata i šećera koji će učiniti ukus hrane stvarnim. Preskočite prevarante jedite manji deo onoga što zaista želite.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *