5 iznenađujućih izvora proteina - Men`s Health

5 iznenađujućih izvora proteina

OVAS
Ako na pitanje: „Da li želiš da ti isrpžim jaja za doručak?“ odgovarate sa „Ne, molim, ne mogu više da jedem jaja!“, ovas je sjajna alternativa. Osim što su super izvor ugljenih hidrata, 100 g ovasa sadrži 17 grama proteina.

Za savršen doručak, potopite ovas u mleko, a ako želite posle ručka da se zasladite zdravom grickalicom, onda su visoko proteinski ovseni kolačići, pravo rešenje za vas.  

GRAŠAK
Ne samo što je jeftin i lak za pripremu, grašak je i super izvor proteina. Jedna porcija sadrži 8 grama proteina, kao i vitamin K za jačanje kostiju i vitamin C, za poboljšanje imuniteta.

Pročitajte i:  Previše proteina u telu?

KINOA
Kinoa je pseudo žitarica, budući da se konzumira, priprema i ima jednake nutritivne vrednosti kao žitarica, ali u stvari spada u porodicu trave i pripada istoj vrsti biljaka kao što su spanać, blitva i cvekla.

Jedna porcija ove južnoameričke super namirnice sadrži polovinu vašeg RDA proteina, tako da svakako treba da razmislite da je uvrstite u vašu zdravu ishranu.

Pročitajte i: Proteini nade

SPANAĆ
Ne samo što u jednoj porciji spanaća ima 5 grama proteina, ovo zeleno povrće je takođe bogato nutritivnim vrednostima, uključujuć i lutein i gvožđe.

PEČENI KROMPIR
Takođe lak i jednostavan za pripremu, pečeni krompir je sjajan izvor proteina, budući da samo jedan krompir sadrži 10 procenata RDA proteina.

Pročitajte i  10 namirnica koje podižu energiju u svako doba dana
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *