Pojačajte energiju da stignete do cilja - Men`s Health

Pojačajte energiju da stignete do cilja

MANJE OD 30 MINUTA
Unos ugljenih hidrata – nepotreban – za manje napore vaš organizam sadrži dovoljno ugljenih hidrata kaže Asker Jukendrup ,sportski nutricionista.

30 – 75 MINUTA
Unos ugljenih hidrata – male količine –  možete uzeti male količine ugljenih hidrata ,bilo koje forme, ili jednostavno popiti neko piće.

1-2 SATA
Unos ugljenih hidrata do 30 grama po satu i dozvoljen je bilo koji oblik.

2-3 SATA
Unos ugljenih hidrata do 60 grama po satu – Lako varljivi oblici kao što su maltodekstrin – Suvo grožđe . energetska čokoladica – kada opada nivo ugljenih hidrata, unosom se brzo apsorbuju bez posledica na gastrointestilani trakt.

ViIŠE OD 3 SATA
Unos ugljenih hidrata  do 90 grama po satu – oblik ugljenih hidrata je kombinacija fruktoze i glukoze
Banane i suvo grožđe. Tokom dugih trka ključ je u efikasnosti. Različiti ugljeni hidrati se različito apsorbuju ali na uklađen način.

Pročitajte i  5 saveta da postanete bolji trkač
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *