Kako da povećate svoj dnevni unos proteina? - Men`s Health

Kako da povećate svoj dnevni unos proteina?

Doktor Majk Rasel, savetnik za nutricionizam u američkom izdanju Men’s Healtha, otkrio je neverovano jednostavan način da povećate sintezu proteina svakog dana.

Pročitajte i: Koristiti ili ne korisiti protein od soje?

Sinteza proteina je veoma bitna za izgradnju mišićne mase, a sa ovim jednostavnim trikom ona će se na dnevnom nivou povećati za 25%. Kako? Većina ljudi gleda da za svoju večeru pojede najviše proteina, razlog je jednostavan, ujutru se jede ovsena kaša, na poslu gledamo samo kako da ne pojedemo nešto nezdravo, a onda posle toga ide trening koji jednostavno mora da prati i obrok koji je pun proteina.

REŠENJE
Umesto da vam večera bude obrok sa najviše proteina, gledajte da namirnice koje sadrže protein rasporedite u sva tri obroka i dve užine. Najnovija istraživanja pokazala su da se sinteza proteina poveća za 25% kada svoj dnevni unos proteina rasporedite ravnomernu u toku dana.

Pročitajte i  4 jednostavne i zdrave užine za jake mišiće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *