Namirnice koje grade mišiće: Šta ne smete da izbegavate - Men`s Health

Namirnice koje grade mišiće: Šta ne smete da izbegavate

SAČUVAJTE  ŽUMANCA

Prestanite da jedete samo belanca, jer samo gubite vreme. “Cela jaja su jedna od najhranljivijih namirnica na svetu”, kaže nutricionista Brajan Pierre. “Jaja su bogata holinom, koji poboljšava funkcije mozga i zeaksantinom, koji čuva zdravlje vaših očiju. Zasićene masti i holesterol, koje sadrže jaja ne utiču na nivo holesterola u krvi.”

JEDITE KROMPIR

Mnogobrojna istraživanja sugerišu da ishrana, koja se bazira na niskom unosu ugljenih hidrata, ne utiče na izgradnju vaših mišića na duži vremenski period. Potrebna vam je energija kako biste naporno trenirali ili da se oporavite nakon teretane, a koju ćete dobiti upravo unosom ugljenih hidrata. Preporučujemo vam slatki krompir, koji sadrži nutrijente i kalijum, mineral koji je esencijalan za zdrave I očuvane mišiće.

Pročitajte i: Anonimni ugljeni hidrati

OVAS ZA DORUČAK

Napici pre vežbanja i kofeina sigurno bi trebalo da zauzimaju posebno mesto u vašoj ishrani, ali konzumiranje pravih ugljenih hidrata može da obezbedi konstantnu i nepokolebljivu energiju, koja vam je potrebna tokom dana.

“Jedna šolja ovasa sadži 166 kalorija, 4 grama vlakana, 6 grama proteina i 8 vitamina i minerala”, kaže Pierre.”Takođe, ovas predstavlja ugljeni hidrat, koji se sporo vari, što znači da neće izazvati prevelike oscilacije u nivou šećera u krvi.”

ORASI ZA UŽINU

Jedna šolja oraha sadrži 16 grama zdravih masti, koje predstavljaju asortiman fitonutrijenata i antioksidanata, koji mogu da poboljšaju vaše zdravlje i ubrzaju oporavak nakon treniranja.

Pročitajte i: Sačuvajte arterije

OSTRIGE

Ostrige predstavljaju glavni izvor bakra, koji ne samo što pomaže stvaranje kolagena u vezivnom tkivu, već takođe podstiče produkciju lizin oksidaze, koja stimuliše stvaranje kolagena i elastina.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Gladni ljudi donose bolje životne odluke
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *