Superzdrava proteinska salata - Men`s Health

Superzdrava proteinska salata

Veliki izbor sezonskog povrća i raznih dodataka daju mnoštvo ideja i teško se desi da salate postanu monotone. Možete ih prilagoditi svojim ciljevima: dobijanje mišićne mase, definicija, zdravlje.

Svi već znamo da spremimo klasičnu mešanu salatu kao prilog uz jelo. Međutim, kada želimo da nam salata bude glavno jelo dodavanjem mesa ili jaja pojačaćemo salatu i dobiti jedan izvrstan niskokalorični obrok.

PILEĆA SALATA SA DRESINGOM OD POSNOG SIRA
Pileća salata se brzo priprema. Povrće će vas zasititi, a piletina dati potrebne belančevine za izgradnju mišićne mase. Ovo je visokoproteinska salata sa minimalnim sadržajem ugljenih hidrata i skoro bez masnoća.

Sastojci:

    200 g pilećih prsa
    10 g maslaca
    začini: so, biber, đumbir

Dresing:

    200 g posnog sira
    150 g malo masnog jogurta
    50 g kiselih krastavaca
    so, biber, beli luk, peršun

Priprema:

Piletinu izrežite na trakice, začinite i stavite na zagrejan tiganj na koji ste rastopili malo maslaca. U posebnoj zdelici dobro promešajte posni sir sa jogurtom. Dodajte nasitno narezane kisele krastavce i začine po želji. Dodajte naseckani peršun i beli luk, malo soli i biber. Od povrća birajte uvek sezonsko sveže krastavce, mrkvu, radič, kukuruz, paprike i paradajz, navodi se na sajtu fitness.com. Ako ste na strogoj dijeti sa niskim unosem ugljenih hidrata nemojte da koristite kukuruz i mrkvu. Povrće naseckajte na sitno, umešajte piletinu i dodajte umak pa sve dobro promešajte.

Nutritivne vrednosti (za piletinu sa dresingom):

Energetska vrednost: 459 kcal
Belančevine: 77 g
Masti: 8 g
Ugljeni hidrati: 16 g

Ako vam je ovaj recept previše komplikovan, isprobajte recepte za tri brze pileće salate koje možete da nađete OVDE!

Pročitajte i  5 razloga da jedete krompir što češće
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *