Grilovani sendvič za vegeterijance - Men`s Health

Grilovani sendvič za vegeterijance

POTREBNO VAM JE
Integralni tost hleb
Kozji sir
Pečurke šampinjoni
Spanać
Paradajz
1 kašičica susama
1 kašika ekstra devičanskog ulja
So i biber po ukusu
 
NAČIN PRIPREME
1 Uzmite kriške integralnog tosta i sa jedne strane ih prelijte ekstra devičanskim maslinovim uljem.

2 Kada hleb upije ulje, na tu istu stranu nanesite mrvljeni koziji sir. Preko sira pospite susam.

3 Pripremite na pari spanać i šampinjone. Isecite šampinjone na kolutove.

4 Preko premazanih kriški hleba prvo stavite kriške paradajza, a onda i na pari pripremljene spanać i šampinjone. Posolite i pobiberite po sopstvenom ukusu.

5 Kada sve uredno složite, sve poklopite integralnim tostom.
6 Tako pripremljene sendviče stavite na srednju vatru grila i ostavite oko 3 minuta.
Dobijaju se 2 obroka.

PO OBROKU: 260 kalorija, 19 g proteina, 48 g ugljenih hidrata, 16 g masti (5 g zasićenih), 3 g vlakana, 380 mg natrijuma.

Pročitajte i  Zdrava, izbalansirana ishrana
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *