Podelite doručak - Men`s Health

Podelite doručak

Ako podelite jutarnji obroku više manjih, manje ćete pojesti za ručak, kažu francuski istraživači. Muškarci koji su učestvovali u ovom istraživanju, jeli su doručak ili odjednom ili u manjim, desetominutnim segmentima tokom četiri časa.

Ispitanici iz druge grupe su potom za ručkom jeli manje masnu hranu od muškaraca koji su doručak konzumirali odjednom. Jedno od mogućih objašnjenja je da obilan doručak dovodi do skoka nivoa šećera i insuluna u krvi, a kad ove vrednosti padnu, nastaje glad.

Ne znate šta da jedete za doručak? Imamo nekoliko predloga OVDE!

Za doručak grickajte namirnice bogate proteinima i vlaknima, tako ćete duže osećati sitost, a porast šećera u krvi biće manji.

Da je vreme obroka bitno pokazalo je i istraživanje objavljeno u časopisu British Journal of Nutrition gde je samo ukidanje kasnih večernjih obroka kod ispitanika dovelo do gubitka u težini.

Kod muškaraca koji su ukunuli sve obroke posle 19 časova, bez ikakvih drugih promena u ishrani, zabeležen je gubitak u težini od oko 1 kg za mesec dana, a ukupni energetski unos se smanjio za 250 kalorija.

To je zbog toga što oni nisu dodatno jeli tokom dana da bi kompenzovali ovaj manjak, kaže autor studije, dr sci. Džejms Le Čeminanat. Zato pokušajte da izbacite noćne posete frižideru, neće vam nedostajati.

Pročitajte i  Ovu hranu ne bi trebalo da podgrevate
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *