Namirnice za zdrave kosti - Men`s Health

Namirnice za zdrave kosti

 

Ovo su neke od namirnica koje bi trebalo da konzumirate redovno.

MLEKO 
Mleko je bogato kalcijumom i vitaminom D, tako da je dobro steći naviku i svakodnevno popiti po jednu čašu mleka. Ako ne volite mleko, onda jedite sir i pijte jogurt.

BANANE 
Banane su pune kalcijuma i kalijuma, a korisne su i u jačanju imuniteta, podstiču proteinski metabolizam i sprečavaju gubitak kalcijuma iz tela.

ZELENO POVRĆE 
Povrće poput spanaća, mladog luka, kupusa i brokolija odličan je izvor kalcijuma. Vitamin K je prisutan u spanaću, a povećava gustoću minerala u kostima.

ORASI 
Bademi i kikiriki sadrže veću količinu kalijuma, koji sprečava gubitak kalcijuma putem urina. Orasi su bogati omega-3 masnim kiselinama, koje usporavaju gubitak koštane mase i ubrzavaju formiranje kostiju.

ŠLJIVE 
Šljive sadrže vlakno inulin koje pomaže telu da apsorbuje kalcijum brže, a jača i kosti.

SARDINE I LOSOS 
Sardine i losos su poznati po visokom nivou vitamina D i kalcijuma. Losos sadrži omega-3 masne kiseline i vitamin D.

JAJA 
Ne preterujte s konzumiranjem jaja. Jedno jaje dnevno se smatra dovoljnim. Žumance ne odbacujte, jer se u njemu nalazi vitamin D. 

Pročitajte i  Uvedite ovih 5 promena u dnevni plan ishrane
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *