5 namirnica sa kojima možete (a ne bi trebalo) da preterate - Men`s Health

5 namirnica sa kojima možete (a ne bi trebalo) da preterate

Nije tajna da i zdrava hrana može da vas ugoji, ukoliko preterate u konzumiranju iste. Iako je kilaža nešto o čemu bi trebalo da brinete, previše određenih namirnica može negativno da utiče i na vaše zdravlje. “Naša tela su stvorena za raznovrsnost”, kaže nutricionista Angela Lemond i dodaje, ” zbog toga mnoge dijete i propadaju. U svakoj od tih dijeta postoji tendecija da se pretera sa jednom vrstom hrane, dok se druga potpuno zanemari.”

Oduprite se želji da kod vaše dijete idete na sve ili ništa i trudite se da imaet uravnoteženu ishranu. Počnite tako što ćete da kontrolišete unos ovih namirnica…

VODA
Da, moguće je da se popiije previše vode. “Postoji trenutak kada i voda može da bude fatalna, jer previše vode može da “razblaži” ravnotežu elektrolita u vašem telu”, tvrdi Lemond. Međutim, ako budete unosili premalo vode, možete i da dehidritrate, zato je kod vode možda i najvažnija ravnoteža. Da li znate kada vašem organizmu treba voda?

ALOJA
Napici sa alojom sve su popularniji u svetu fitnesa. Neki se kunu u njene dobre strane, koje uključuju gubitak kilograma, lakše varenje i jačanje imuniteta. “Aloja je popularno sredstvo protiv zatvora, ali suplementi sa ovom biljkom mogu da izazovu i kontra-efekat, pa mogu da vam se pojave kraći ili duži stomačni grčevi. Ne preporučuje se uzimanje aloje na duže staze jer može da da vam naruši balans eletrkolita, ošteti bubrege i možete da izgubite velike količine proteina iz tela.”, zaključuje Lemond.

MLEKO
Ovo zapravo važi za sve mlečne proizvode. Iako uključivanje mleka sa malim procentom masti u vašu ishranu može da poboljša zdravlje kostiju i doprinese unosu osnovnih minerala kao što su kalcijum, magnezijum, kalijum, previše ovih prozivoda može da bude problem. “Zbog previše mlečnih proizvoda možete da postanete anemični”, kaže Lemond, ” Kalcijum blokira apsorciju gvožđa i to se na kraju ispoljava kroz anemiju.”

Pročitajte i  4 namirnice koje sprečavaju mamurluk

BADEM
Semenke i koštuničavo voće se itekako preporučuje kod zdrave ishrane, ali ono takođe sadrži mnogo kalorija. Ukoliko pazite na svoju kilažu, posebno ako želite da smršate, stvarno morate da obratite pažnju na porciju. “Iako su odlični izvori zdravih masti, vitamina i minerala bademi mogu da utiču na dobijanje kilograma”, zaključuje Lemondova. Ako želite da znate kako konzumiranje badema da učinite još zdravijim, kliknite OVDE!

OVSENA KAŠA
“Vlakana su veoma bitna za zdralje vaših creva, ona pomažu pri eliminaciji i smanjivanju nivoa holesterola i pomaže da se izbalansira nivo šećera”. Ukoliko pak preterate sa unosom vlakna, ono može da izazove naduvenost, gasove, zatvor i povezivanje minerala, tako ad vaše telo ne može da ih apsorbuje. Generalno se preporučuje 25-35 grama vlakna dnevno. Znamo da ste ujutru posebno gladni, ali jedna do tri kašike ovsene kaše bi trebalo da budu dovoljne…

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *