Namirnice koje "jedu" masne naslage - Men`s Health

Namirnice koje “jedu” masne naslage

Namirnice koje "jedu" masne naslage

PRESTANITE DA PIJETE GAZIRANA PIĆA

Studija koja je objavljena u Diabetes Pro otkrila je da ljudi koji su pili dva ili više gaziranih pića dnevno povećali su obim struka šest puta više nego ljudi koji nisu pili gazirana pića, koja su bogata raznim zaslađivačima i koja utiču na nivo insulina i pretvaraju telo od sagorevača masti u mesto za skladištenje masti.

JEDITE TAMNU ČOKOLADU

Naučnici otkrivaju da konzumiranje umerenih količina tamne čokolade može da redukuje sveukupne masnoće u telu i da smanji obim struka.

Studija je obuhvatala žene, koje su bolovale od gojaznosti, a konzumirale su mediteransku ishranu, koja je uključivala dve porcije tamne čokolade svakog dana.

Na kraju studije, moglo se primetiti da su značajno smanjile obim struka, a naučnici smatraju da su u pitanju flavonoidi, jedinjenje u čokoladi koje je zdravo za srce, koji su važni antioksidantni i imaju anti-upalna dejstva.

Saznajte kako da skinete 5 cm masnih naslaga sa stomaka

ZAČINITE JELO BIBEROM

Piperin, jedinjenje koje se nalazi u biberu, korišćeno je vekovima u Evropi kako bi se tretirala brojna zdravstvena stanja upale i stomačnih tegova.

Međutim, nedavna istraživanja na životinjama otkrivaju da piperin može da smanji upalne procese i spreči skladištenje masti, smanji obim struka i nivo holesterola.

ŽITARICE

Ne dovode ugljeni hidrati do sala na stomaku. Istraživanje sa Tufts univerziteta je otkrilo da su učesnici koji su jeli tri ili više porcije celih žitarica dnevno imali su za 10 procenta manje stomačnog sala od ljudi koji su jeli istu količinu kalorija, ali iz ugljenih hidrata.

Pročitajte i Mršavljenje: 5 koraka do ubrzanog topljenja masnih naslaga

ZELENI ČAJ

Zeleni čaj i gubljenje kilograma su prirodni par. Pijuckajte ujutru zeleni čaj umesto kafe i uništićete masne naslage oko struka. Katehin, jedinjenje zelenog čaka je zaslužno za nestanak naslaga sa stomaka, kao i za ubrzavanje kapaciteta sagorevanja masti jetre.

Pročitajte i  5 najboljih namirnica za trkače

U nedavnoj studiji, ispitanici koji su pili 4 do 5 šoljica zelenog čaja uz 25 minuta treninga, izgubili su 900 grama više od ljudi koji nisu pili čaj.

Foto: Shutterstock

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *