Potrebna doza energije pre treninga - Men`s Health

Potrebna doza energije pre treninga

Predstavljamo vam recept za pikantnu ovsenu kašu, više nego potrebnu dozu energije pre treninga

SASTOJCI

  • jedno jaje
  • 1 šoljica ovsenih pahuljica (rolled oats)
  • 1 šoljica vode
  • 1 šoljica mleka
  • so po ukusu
  • ½ avokada, sitno iseckanog
  • malo maslinovog ulja
  • sok svežeg limuna
  • ½ šoljice ispržene i iseckane kobasice

Otkrijte i Moćan doručak koji daje energiju

PRIPREMA

Obarite jaje. U šerpu stavite malo vode i pustite je da provri na umerenoj vatri. Pažljivo dodajte jaje i krčkajte ga oko pet minuta. Sklonite jaje i oljuštite ga.

Skuvajte ovsenu kašu. Pomešajte ovsene pahuljice, vodu i mleko u šerpi. Dodajte prstohvat soli i ostavite da se lagano krčka. Kuvajte pet minuta uz stalno mešanje, dok ne dobijete glatku masu.

Saznajte i Savršen doručak: Ovsena kaša sa čokoladom i bananama

Sipajte pahuljice u činiju i dodajte kobasicu. Na vrh obroka stavite avokado i jaje i prelijte limunovim sokom i maslinovim uljem.

Otkrijte 5 fantastičnih načina da ovsene pahuljice budu ukusniji doručak

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Kako izgleda najbolji doručak za mršavljenje?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *