7 načina da izbegnete prejedanje - Men`s Health

7 načina da izbegnete prejedanje

JEDITE UGLAVNOM ZDRAVU HRANU
S obzirom da nećete baš biti mnogo aktivni tokom letnjeg odmora, potrudite se da izaberete zdravu, niskokaloričnu hranu. Neka obilni obroci budu rezervisani samo za vreme ručka, i izbegavajte grickalice.

JEDITE ONO ŠTO VOLITE
Nema potrebe da unosite nepotrebne kalorije putem nezdrave hrane ili kolača koje baš i ne volite, samo zbog toga što su tu ispred vas ili što vaši ukućani uživaju u njima.

VODITE RAČUNA O VELIČINI PORCIJE
Uživajte u omiljenoj hrani kontrolom porcije, jer zaista nema potrebe da se odreknete omiljenih specijaliteta. Najbolje je da jedete veće porcije zdrave hrane, a manje one jake, kalorične.

JEDITE VIŠE VOĆA I POVRĆA
Bogati su vlaknima, hranljivim sastojcima i sadrže malo kalorija, pa se uživanje u zdravim obrocima se višestruko isplati. Potrudite se da bar polovinu porcije u vašem tanjiru čini zdravo povrće.

OGRANIČITE UNOS TEČNIH KALORIJA
Kada kalorije unosimo putem pića, često izgubimo osećaj da se kontrolišemo. Pored bezalkoholnih pića, i alkoholni napici mogu da sadrže dosta kalorija.

NE PREKIDAJTE UOBIČAJENE FIZIČKE AKTIVNOSTI
Nema potrebe da zbog lepog vremena preskačete treninge, odlazak u teretanu ili druge fizičke aktivnosti.

NEKA VAS NE GRIZE SAVEST
Čak i ako se prejedete, neka vas ne muči osećaj krivice. Novo istraživanje je pokazalo da osobe koje grize savest zbog prejedanja u proseku dobiju više kilograma od osoba koje nemaju taj osećaj krivice.

Ako ste se ipak već prejeli i tako radite duže vreme, evo nekoliko saveta za mršavljenje.

Pročitajte i  Jesu li jaja zaista zdrava ili treba da se oprostimo od njih?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *