Vlakna su moćna - Men`s Health

Vlakna su moćna

Osobe na ishrani bogatoj vlaknima (oko 17 grama na 1000 kalorija) imale su za 19 odsto niži rizik da obole, od osoba koje su uzimale najmanje vlakana. Vlakna verovatno sprečavaju toksine koji mogu uzrokovati rak, da dospeju do vaših bubrega, vezujući ih još u crevima, navodi se u studiji. Držite se saveta Ministarstva poljoprivrede Sjedinjenih Američkih Država i unosite oko 38 g biljnih vlakana na dan.

I BELO JE DOBRO
Vlakna se ne nalaze samo u zelenom povrću i žitaricama. I belo povrće je bogato njima, a ima i visok sadržaj kalijuma i magnezijuma. Jedite ovu hranu da biste uneli više vlakana:

Krompir
Jedan veliki, kuvan, sa korom: 6 g

Karfiol
Jedna manja glavica, sveža: 5 g

Kukuruz
Jedna šolja: 4 g

Paškanat, sečen, kuvan
Jedna šolja: 6 g

Izvor: Ministarstvo poljoprivrede SAD-a

Pročitajte i  Sve kreće iz kuhinje: Greške u ishrani koje poništavaju svaki trening!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *