Hrana koja će vas držati budnim - Men`s Health

Hrana koja će vas držati budnim

Ova kriza je tipična za popodne na radnom mestu, ali ne brinite se – niste jedini. Veliki broj zaposlenih u kancelariji oko 14 sati počne da misli o brzom rešenju – kafa i čokolada. Ali, trik u izbegavanju ove krize leži u mudrom planiranju. 

Preporučljivo je da dan pre isplanirate jelovnik za naredni dan, ali ako ste se već prejeli za ručak, evo kako možete sami sebi pomoći.

1. Izbegavajte slatkiše pune šećera. Oni će vam pružiti momentalnu energiju, ali samo posle jednog sata osećaćete se beživotno. Rešenje se krije u orašastim plodovima – orasi, bademi, lešnici. 

2. Samo 80 kalorija i jako puno proteina, jedno kuvano jaje može da vas razbudi i drži vas takvim u narednih 3-4 sata bez da osećate neku glad. 

3. Borovnica je neverovatno zdravo voće koje pravi čuda vašoj koncentraciji. U svežoj varijanti ili kao sok, dobro je da se unosi bilo šta što sadrži borovnicu, umesto nekog drugog voća. 

4. I pored toga što sadrži šećer, taman čokolada sa viskom nivoom kakaa u sebi sadrži i flavanoid koji pozitivno utiče na krvni pritisak i koncetraciju. 

5. Miris i ukus narandže je još jedan trik koji može da zameni kofein. Ne bi bilo loše da pojedete jednu narandžu pre 14 sati, odnosno pre nego što vas uhvati period spavanja na poslu. 

 

Pročitajte i  Vitaminska šargarepa
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *