Ugljeni hidrati: Sastavni deo svakog treninga - Men`s Health

Ugljeni hidrati: Sastavni deo svakog treninga

Ugljeni hidrati: Sastavni deo svakog treninga

Za većinu ljudi ugljeni hidrati predstavljaju opasnost od mogućih neželjenih kilograma, međutim za osobe koje se bave fizičkom aktivnošću, posebno za one koje su na samom početku ugljeni hidrati predstavljaju preporučeni deo ishrane.

Ugljeni hidradi zapravo jesu obavezan deo treninga s obzirom da obezbeđuju dovoljnu količinu energije koja vam je potrebna za trening i oporavak. Izbacivanje iz ishrane samo može da dovede do slabosti organizma i nemogućnosti da se postigne maksimum vežbanjem.

Da biste održali nivo masnoća u normali možete nakon primarnog treninga da odradite i nekoliko kardio vežbi. Sasvim je dovoljno 20 minuta ovakvog treninga 2 do 3 puta nedeljno, tokom kojih puls održavate između 130 i 140 otkucaja.

Zapamtite, ugljeni hidrati predstavljaju poželjan deo treninga, izvor energije, zato ih nemojte preskakati, već uz kombinaciju treninga snage i kardio vežbi napravite balans u organizmu.

Foto: Profimedia

Pročitajte i  Pakleni izazov sa sopstvenom težinom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *