Savet stručnjaka: Kako da napravite najbolji proteinski šejk - Men`s Health

Savet stručnjaka: Kako da napravite najbolji proteinski šejk

NAPRAVITE BAZU

Potrebno vam je dovoljno kvalitetnih proteina kako biste doveli sintezu proteina u mišićima do maksimuma i smanjili opasnost od potpunog iscrpljivanja mišića tokom treninga. Takođe će vam biti potrebni ugljeni hidrati za energiju i malo masti da vam pomogne da apsorbujete hranljive sastojke. Počnite sa jednom i po kašikom proteinskog praška (oko 30 grama) i 350 mililitara obranog mleka umesto vode. Ovo ima oko 240 kalorija, 40 grama proteina, 16 grama ugljenih hidrata i 3 grama masti.

Ubacite malo voća ili kašiku putera od kikirikija za bolji ukus. Ovo će doduše povećati broj kalorija, ugljene hidrate i masti.

IZBEGNITE GRUDVICE

Sipajte mešavinu u blender. Dodajte i led po želji. Ako koristite šejker, izbegnite stvaranje grudvica tako što ćete prvo sipati šolju mleka u njega pa tek onda dodati prašak. Mućkajte dok se sve lepo ne sjedini, a zatim dodajte ostatak mleka, i promućkajte još jednom.

POPIJTE GA U PRAVI ČAS

Popijte šejk do sat vremena pre treninga. Ovo je najbolji tajming da napunite mišiće gorivom za trening visokog intenziteta.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Kofein kao pomoćnik pri vežbanju
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *