Hrana puna proteina: Gospodari zdrave ishrane - Men`s Health

Hrana puna proteina: Gospodari zdrave ishrane

Hrana puna proteina: Gospodari zdrave ishrane

Tvrdo kuvano jaje sadrži 6 grama proteina, ali nije zdravo konzumirati velike količine jaja, pa na vreme otkrijte 5 namirnica koje sadrže i više proteina od jaja:

Semenke bundeve su možda najpoznatije po izvoru magnezijuma, ali im ni protein nije stran: 10 grama na četvrtini šoljice.

SIR GRIJER

U 28 grama grijera, švajcarskog tvrdog sira, 8 grama je protein.

I dok jedna unca (28 grama) sadrži 117 kalorija, možete se vrlo lako zavarati i pojesti nekoliko porcija ukoliko niste pažljivi.

GRČKI JOGURT

Nemasni grčki jogurt sadrži protein u količini od 17 grama  i samo 100 kalorija, pa predstavla idealnu užinu.

PEČENA SOJA

Četvrtina šolje pečene soje sadrži 15 grama proteina, kao i prilično veliku dozu vlakana i kalijuma.

SUŠENA SPIRULINA

Samo dve supene kašike spiruline, plavozelene alge u obliku spirale, sadrži protein u količini od 8 grama i samo 40 kalorija. Pokušajte da je pospete preko salate ili je konzumirajte uz grilovano povrće.

Foto: Profimedia

Pročitajte i  Najbolje vreme da popijete proteinski šejk je…
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *