Doručak na novi način: Efikasno utolite glad - Men`s Health

Doručak na novi način: Efikasno utolite glad

Doručak na novi način

Ako podelite jutarnji obrok na više manjih, manje ćete pojesti za ručak, kažu francuski istraživači. Muškarci koji su učestvovali u ovom istraživanju, jeli su doručak ili odjednom ili u manjim, desetominutnim segmentima tokom četiri časa.

Ispitanici iz druge grupe su potom za ručkom jeli manje masnu hranu od muškaraca koji su doručak konzumirali odjednom. Jedno od mogućih objašnjenja je da obilan doručak dovodi do skoka nivoa šećera i insuluna u krvi, a kad ove vrednosti padnu, nastaje glad.

Za doručak grickajte namirnice bogate proteinima i vlaknima, tako ćete duže osećati sitost, a porast šećera u krvi biće manji.

Doručak na novi način
Foto: Shutterstock

Da je vreme obroka bitno pokazalo je i istraživanje objavljeno u časopisu British Journal of Nutrition gde je samo ukidanje kasnih večernjih obroka kod ispitanika dovelo do gubitka u težini.

Kod muškaraca koji su ukunuli sve obroke posle 19 časova, bez ikakvih drugih promena u ishrani, zabeležen je gubitak u težini od oko 1 kg za mesec dana, a ukupni energetski unos se smanjio za 250 kalorija.

To je zbog toga što oni nisu dodatno jeli tokom dana da bi kompenzovali ovaj manjak, kaže autor studije, dr sci. Džejms Li Čeminanat. Zato pokušajte da izbacite noćne posete frižideru, neće vam nedostajati.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Večita dilema - čega se odreći: Hleba ili slatkiša?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *