15 saveta za brzo sagorevanje masti - Men`s Health

15 saveta za brzo sagorevanje masti

1) Konzumirajte šest obroka na dan. Ukoliko konzumiramo hranu na svaka tri do četiri sata, ubrzaćemo naš metabolizam do maksimuma
2) Trčite sprinteve 10 x 100 m i sagorite oko 500 kalorija
3) Pijte dosta tečnosti i jedite povrća
4) Nabacite duks na sebe, jer kada su mišići ugrejani i utopljeni troše više kalorija
5) Koristite manji tanjir za večeru, kako bi smanjili unos kalorija
6) Koristite tanjir plave boje (tanjir plave boje prema istraživanjima deluje odbojno i smanjuje želju, za razliku od crvenog i žutog)
7) Koristite grčki jogurt za večernji obrok
8) Jedite malo kikirikija pre nekog obroka i umanjite glad
9) Uzmite žvaku bez šećera sa ukusom mente(mint) odmah nakon obroka, jer ukus mente daje signal našem mozgu da je vreme da je dosta hrane
10) Užinajte pistaće ili neke druge orašaste plodove umesto pereca
11) Krenite na Crossfit ili drugi HIIT i sagorite 300-500 kalorija po treningu
12) Trenirajte brzinu jednom nedeljno. To pomaže vašem telu da održi adrenalin na visokom nivou, a nivo šećera niskim.
13) Konzumirajte zeleni čaj umesto kafe
14) Nakon ustajanja popijte čašu mlake vode, poželjno sa isceđenim limunom bez dodataka
15) Najvažnije – vežbajte kardio treninge i budite aktivni

 

Pročitajte i  Važnost izbora hrane
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *