Popijte ovo nakon treninga - Men`s Health

Popijte ovo nakon treninga

PENA OD MEDA, BADEMA I MLEKA ZA REGENERACIJU
Ovaj koktel će vam pomoći da obnovite mišićna vlakna posle teških vežbi koje su ciljane za određene mišićne grupe, kao što je biciklizam ili intenzivan aerobik. Posle vežbanja organizmu je potrebno lako varljiv proteinski šejk. 

Priprema
Umutite 150 grama mlevenih badema, 1,5 dl mleka, 50 grama krem sira, 2 kašike meda i kašiku prirodnog ekstrakta od vanile. Mešajte smesu sve dok ne dobijte smesu sa penom, pa je nakon toga popijte brzo. 

ŠARGAREPA  I LIMUN ZA ELIMINACIJU SOLI
Posle napornog trčanja ili aerobika na kojima se jako puno znojite, ovaj napitak će vam podstaći rad bubrega i jetre i ubrzaće izbacivanje toksina iz organizma. 

Priprema
2 dl soka od šargarepe i sok od jednog limuna umutite zajedno. Dodajte kap ili dve esencije od grejpfruta i kašiku meda, pa sve to dobro izmešajte dok se med ne sjedini sa ostatkom smese. 

GREJPFRUT PROTIV UPALE
Kako biste sprečili upalu zglobova i mišića posle napornih vežbi, ali i kako biste podstakli proizvodnju kolagena u organizmu, obavezno konzumirajte ovaj napitak.

Priprema
Izmešajte sok od jednog grejpfruta sa pola kašike đumbira u prahu i kašiku meda. Dodajte vodu po želji, kako biste malo razredili smesu, i fino sve umutite. 

 

Pročitajte i  Glikemijsko opterećenje: precizniji broj?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *