Koliko vode treba piti tokom treninga? - Men`s Health

Koliko vode treba piti tokom treninga?

Skromna čaša vode nije baš najpopularnije piće koje treba konzumirati pre treninga, kofein je preporučljiviji, ali je voda ipak esencijalna. Studija objavljena u magazinu “Sportska medicina” došla je do zaključka da snagu za 3% i intenzitet izdržljivosti za čak 10%.

Kao jedno od najvažnijih pravila, popijte 250 ml vode 30 minuta pre treninga, da bi organizam bio hidriran, a mišići imali snage da rade punom parom. Zatim, potrudite se da popijete oko 500 ml do 30 minuta pred kraj. Kolike gutljaje ćete otpijati između serija je subjektivno.

“Oko 500 ml vode tokom jednočasovnog treninga je razumno” – kaže nutricionista Džo Skot-Delgejš.

Ako praktikujete umeren trening u trajanju od 90 minuta, voda vam nije dovoljna. U tom slučaju, vaš glikogen isparava i potrebno vam je sportsko piće bogato elektrolitima. Za izdržljive atlete, kontrola minerala je izuzetno važna i iako možda deluje čudno, previše vode može biti opasno.

Ispijanje na litre vode bez unosa elektrolita može izazvati stanje koje se zove hiponatremija. Ovo stanje može da izazove napade, otkazivanje organa, pa čak i smrt

Pročitajte i  Evo zbog čega ste i dalje gladni nakon doručka
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *