5 namirnica koje utiču na vaš miris - Men`s Health

5 namirnica koje utiču na vaš miris

Ono što jedete direktno utiče na to kako mirišete. Osim toga, hrana kada je reč o mirisu, pogađa i mnogo više od vašeg zadaha. Sa naučne strane, to se svodi na način na koji telo metaboliše smrdljiva jedinjenja sumpora iz mnogo namirnica, poput belog luka, špargle i kima. Beli luk je poznat kao izazivač neprijatnog daha, ali postoje i namirnice za koje nemate predstavu koliko neprijatnih mirisa mogu da izazovu.

Ako imate ljubavni ili poslovni sastanak, planirate da izađete među ljude, izbacite ove namirnice sa današnjeg menija. Ukoliko ne možete, postoji i nekoliko trikova kako da neutrališete njihov miris.

CRVENO MESO
Češki naučnici su tokom jedne studije sakupili uzorke mirisa od vegeterijanaca i ljubitelja mesa. Zatim su zamolili grupu žena da kažu koji im je miris najodvratniji,  u zavisnosti od mnogih faktora.  Poražavajuće, ali miris vegeterijanaca bio je mnogo prijatniji u odnosu na miris ljubitelja mesa.

Najjednostavniji način da se rešite ovog mirisa, jeste da izbacite crveno meso iz ishrane. Ako vegeterijanska ishrana nije za vas, pokušajte da izbacite neku vrsta mesa i da je zamenite morskom hranom ili večeranjem povrća.

KARI / KIM
Ukus piletine na indijski način možda neće biti vredan dugotrajnog mirisa koji ide uz njega. Arome začina poput karija i kima mogu se uvući u vaše pore i tu ostati danima.

Umesto kima, probajte kardamom, aromatično seme biljke iz porodice đumbira, koji se širi telom i za sobom ostavlja svež miris.

HRANA BOGATA VLAKNIMA
Ova hrana pomaže osećaju sitosti i daje dosta energije organizmu. Ali unos vlakana veći od 5 grama dnevno, naročito pre treninga, učiniće da svojom pojavom unesete odvratan miris u celu prostoriju. Ne samo da će vaš znoj imati grozan miris, već ćete biti i naduveni i puni gasova. Hrana bogata vlaknima sadrži gasove poput hidrogena, ugljen dioksida i metana. Kada se oni unesu u debelo crevo, oslobađaju se gasovi koji vode do strašnog nadimanja.

Pročitajte i  7 laži o mršavljenju

Popijte čašu vode i lako ćete izbalansirati hranu bogatu vlaknima. Pijte što više vode da bi ste izgledali svežije i da bi vam koža lepše mirisala, ali i da biste se rešili neprijatnih gasova.

KAFA
Ovaj predivni, jutarnji napitak otežaće vam pronalaženje partnera. Kofein stimuliše centralni nervni sistem, izazivajući pojačan rad znojnih žlezda. Kafa je takođe visoko kiselinska, pa momentalno isušuje usta. Kada imate manjak pljuvačke, bakterije se razmnožavaju i hrane iz sumpornih jedinjenja, što uzrokuje loš zadah.

Preskočite jutarnju kafu i umesto nje popijte čaj bez kofeina. Ne samo da je to zdraviji izbor, već ćete na taj način i ukloniti mogućnost lošeg zadaha tokom celog dana.

BROKOLI, KUPUS, PROKELJ
Ovi antioksidanti puni sumpora mogu pomoći detoksikaciji tela i preventivno delovati na kancerogene ćelije, ali su ujedno i odgovorni za neprijatne mirise. Sumpor u ovoj hrani odgovoran je za miris pokvarenih jaja i neprijatno nadimanje.

Krstasto povrće je od vitalnog značaja za naše zdravlje. Zato, kada ste kod kuće, konzumirajte ove namirnice. Da biste smanjili intenzitet mirisa, pre nego što završite kuvanje, ostavite ih da ključaju.

U međuvremenu, da znate da začini poput korijandera i kurkume ne samo da će učiniti vaš miris prijatnijim, već će i držati pod kontrolom vašu probavu.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *