5 načina da spakujete dodatne proteine u ishranu - Men`s Health

5 načina da spakujete dodatne proteine u ishranu

Donedavno preporučena dnevna količina proteina bila je 56 grama, ali nedavno istraživanje pokazalo je da udvostručenje proteina može biti korisno za gubitak masti i očuvanje mišića kod momaka.

Pitanje ne bi trebalo da bude samo koliko proteina osoba treba dnevno da unosi, već kako može svoj dnevni unos upotrebiti na pravilan način.

Većina ljudi jede teške proteinske večere i relativno siromašan doručak, a pravilan način je da izbalansirate sva tri obroka, proteinima savetuju nutricionisti.

Zato vam predstavljamo stavke kojima bi trebalo da dopunite frižider i na zdrav način očuvajte svoju mišićnu masu

ŠVAPSKI SIR
Švapski sir ili grčki jogurt često se preporučuju ujutru kao užina.

Idealna obrok za kratki predah od posla koji će vam dati neophodnu energiju i napuniti vaše telo proteinima. Bilo koja od ova dva proizvoda da izaberete nećete pogrešiti.

LOSOS
Ukoliko volite govedinu (a verovatno je odgovor da) ona je pametan izbor, međutim sa lososom nikada nećete pogrešiti.

Bogat omega-3 kiselinama, čuva vaš mozak i odličan je izvor proteina.

BADEM
Ove hranljive grickalice imaju 6 g proteina po jednoj šaki. Oni su pogodni da se kombinuju sa gomilom drugih hranljivih materija kao što su vitamin E, vlakna i vitamina B. Jedite ih kao užinu, koristite iseckan badem u kombinaciji za svežim sirom ili grčkim jogurtom.

SOČIVO
Najčešći izbor vegeterijanca je odličan izbor i za ljubitelje mesa, jer u njemu ima obilje proteina. Možete kupiti konzervu kuvanog sočiva i dodati ih u salatu ili zamolite vašu lepšu polovinu da vam spremi supu od ove namirnice.

SEME SUNCOKRETA
Većina ga jede za užinu ili jednostavno gricka u toku dana, dok  mu je primena daleko veća. Odlično ide u razne salate.  Seme suncokreta ima 6 g proteina po šolji, a osim proteina sadrži kalijum, nekoliko grama vlakana, ali i zdrave masti.

Pročitajte i  Neka transformacija počne: 6 vrsta semenki koje morate da probate
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *